Hop til indhold
  • 0

Ir forlænger til hometrio box


Szafranski
 Share

Spørgsmål

Hejsa.Beklager hvis det er forkert placering af tråd.Jeg har fundet denne ir forlænger http://www.koz.dk/product.php?id_product=1590, hvor man kan gemme sin tvbox væk.Da min internetforbindelse ikke kan trække mere end to hometrioboxe, så ville jeg sætte en i min stue og en i mit teknik rum. Den i teknik rummet skal bruges til Køk, soveværelse og badeværelse. Hvilket er fint nok til mig. Men så ville jeg bruge den ir forlænger. Der står at man kan forlænge øjet med UTP kabler. Men tænkte som om det ikke var muligt at bruge LKs ir modtager (10 88 001 596 506 D 6502 ) i stedet for dem, de sælger hos koz. Jeg skal alligevel ha LK modtagere i alle rum. Så det ville jo være lækket, hvis man kunne kombinere dem. Jeg har vedhæftet et billede, som muligvis bedre kan forklare hvad jeg mener, hvis det skrevne er forvirrende :D

post-4253-13549257119398_thumb.png

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hejsa.Beklager hvis det er forkert placering af tråd.Jeg har fundet denne ir forlænger http://www.koz.dk/product.php?id_product=1590' date=' hvor man kan gemme sin tvbox væk.Da min internetforbindelse ikke kan trække mere end to hometrioboxe, så ville jeg sætte en i min stue og en i mit teknik rum. Den i teknik rummet skal bruges til Køk, soveværelse og badeværelse. Hvilket er fint nok til mig. Men så ville jeg bruge den ir forlænger. Der står at man kan forlænge øjet med UTP kabler. Men tænkte som om det ikke var muligt at bruge LKs ir modtager (10 88 001 596 506 D 6502 ) i stedet for dem, de sælger hos koz. Jeg skal alligevel ha LK modtagere i alle rum. Så det ville jo være lækket, hvis man kunne kombinere dem. Jeg har vedhæftet et billede, som muligvis bedre kan forklare hvad jeg mener, hvis det skrevne er forvirrende :D[/quote']Du skal blot bruge LKs sender også, så har du hele setuppet.se 9852622_01.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Nu får jeg så lige set prisen' date=' den ligger så på godt 5000,-, hvilket er noget over den løsning jeg selv har fundet.Dette føre mig tilbage til min egen løsning og ønsker derfor svar på, om det jeg har foreslået kan lade sige gøre.Og takker selvfølgelig for svaret indtil videre[/quote']Ja, LKs IHC NET komponenter er ikke billige.. Der var på et tidspunkt en 1 kanals konverter, som var noget billigere. den kan jeg ikke umiddelbart se i deres katalog længere...Om du kan bruge LKs IR "øjne" kan jeg ikke svare dig på..Kan Home Trio sende signalet ud direkte på antenne kablet? ellers skal du alligevel have en konverter..
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hvis du åbner det link jeg har linket til' date=' så vil du se at der ikke som sådan er et signal der skal konverteres. Man sætter et øje/sender på boxen og et øje/modtager oven på fjernsynet. Men da jeg i forevejen skal ha LK øje, så ville det jo være smart at kunne bruge det.[/quote']Det er korrekt, men hvis du allerede skal bruge LK øjet, så skal du jo blot sætte en ekstra emitter på ved Trio boksen, eller sætte den, så den kan ramme begge bokse..Hvis du skal bruge LK øjet til noget andet udstyr kan du ikke bruge den sammen med det du linker til..IR emitter kan også sættes på antennemodulet, kan jeg se. Så hvis det sidder i nærheden af trio boksen, behøver du ikke konverter boksen, hvis altså trio boksen kan sende sit signal ud på antennekablet.Summa summarum: Du skal ikke have noget ekstra!
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hey..Det her er en anden mulighed... som du måske kan bruge, har haft brugt det ved en ven, og det virker ganske fint, og er ikke så dyrt!http://www.av-connection.dk/?PNo=KU-1252http://www.kjaerulff1.com/da-dk/p/41_maximum_fjernbetjeningsforlngerDen virker ved at sætte et specialt batteri i fjernbetjeningen, som så sender til modtageren i dit teknik-rum!hilsen C_Rosholt

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok