Hop til indhold

Firmware til TermIHC


Recommended Posts

Det er lidt underligt, for man skal gå ind under Visual 1 for at finde en FirmwareLoader der virker både til TermIHC og Visual 1...Her er linket til FirmwareLoaderen, husk at tage backup af dit projekt inden du opdaterer, og FirmwareLoaderen kan lave backup af den nuværende Firmware, så det er nok også en meget god idé at gøre.http://www.lk.dk/public/download/software/IHCFirmwareloader.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Jakob Bruun skrev:

Det er lidt underligt, for man skal gå ind under Visual 1 for at finde en FirmwareLoader der virker både til TermIHC og Visual 1...Her er linket til FirmwareLoaderen, husk at tage backup af dit projekt inden du opdaterer, og FirmwareLoaderen kan lave backup af den nuværende Firmware, så det er nok også en meget god idé at gøre.http://www.lk.dk/public/download/software/IHCFirmwareloader.zip
så det er derfor jeg ikke kunne finde den.smart af LK..men mange tak jakob.
Link til kommentar
Del på andre sites

Firmwareloaderen får ikke forbindelse til controlleren. Jeg har prøvet både med COM1 og COM3, uden held. Når jeg starter TermIHC programmer får det fintforbindelse?Der sider et RJ12 stik et andet sted på controlleren hvor der står RS232. Det kunne godt ligne et 'service-stik'. Er det det som skal bruges til firmware-loaderen, og hvordan er så benforbindelsen?På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

steven@jslaursen.dk skrev:

Jeg kører Windows XP Pro, US. Der er to RS232 porte på controlleren. Den ene med et DB9 stik (på forsiden) og den anden med et RJ12 stik (på oversiden). Er der forskeld på dem? Kan det tænkes at firmware loaderen kun virker på RJ12 stikket medens TermIHC kører via DB9 stikket?
al data, køres igennem, sub-d stikket på fronten.vær opmærksom på at hvis du har XP og kører termIHC, kan give kompatibilitet´s problemer.term virker allerbedst på win 95.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok