Hop til indhold
  • 0

B&O samt led-strip


Jes Søndergaard
 Share

Spørgsmål

Hej alle.Super forum jeg netop har fundet!!!Jeg undrer mig om følgende og håber at en venlig sjæl kan hjælpe.1) Er det muligt at hive signalet fra B&O link/masterlink til en IHC Wireless Controller istedet for at skulle opsætte en IHC IR-modtager? Hvis ja, hvad kræves?2) Hvis nej på 1) og istedet må sætte en IHC IR-modtager op, kan den så bruges i et alm elstik eller et wireless elstik (har begge dele) uden at skulle føre nye kabler?3) Jeg har forsøgt at sætte en led-strip bag på vort fjernsyn (trafo sat i wireless elstik) og det gør at led-strippen blinker i slukket tilstand. Kan man gøre noget for at undgå dette? Har hørt noget om et potentiometer men kan ikke huske hvad/hvor?:unsure: Jes

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej JesVelkommen til. Husk at læse forummets regelsæt. Jeg vil kort forsøge at svare på dine spørgsmål samlet, selv om du sikkert ville kunne finde dem rundt omkring!

Hej alle.1) Er det muligt at hive signalet fra B&O link/masterlink til en IHC Wireless Controller istedet for at skulle opsætte en IHC IR-modtager? Hvis ja' date=' hvad kræves?[/quote']Nej! Eneste mulighed for at koble B&O og IHC sammen er via en IHC B&O IR modtager.
2) Hvis nej på 1) og istedet må sætte en IHC IR-modtager op' date=' kan den så bruges i et alm elstik eller et wireless elstik (har begge dele) uden at skulle føre nye kabler?[/quote']Igen Nej. IHC IR modtager skal kobles direkte i IHC controlleren.
3) Jeg har forsøgt at sætte en led-strip bag på vort fjernsyn (trafo sat i wireless elstik) og det gør at led-strippen blinker i slukket tilstand. Kan man gøre noget for at undgå dette? Har hørt noget om et potentiometer men kan ikke huske hvad/hvor?
Dette skyldes de wireless udtags hvilespænding. Løsning er enten en relæ udgang fra IHC eller indsætte et relæ foran dine LED.Søg lidt rundt i forummet, og du vil kunne finde andre med samme problemer som dig.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Jessemand skrev:Hej alle.1) Er det muligt at hive signalet fra B&O link/masterlink til en IHC Wireless Controller istedet for at skulle opsætte en IHC IR-modtager? Hvis ja, hvad kræves?Nej! Eneste mulighed for at koble B&O og IHC sammen er via en IHC B&O IR modtager.
Hvis jeg forstår dig ret, vil jeg påstå at det også er muligt via en såkaldt MasterLink gateway (sådan set eneste mulighed hvis vi snakker masterlink, en IR modtager kan kun modtage BEO4 / BEO5 osv. koder). Enheden snakker sammen med kontrolleren via LAN forbindelse. Det er en halv-dyr fornøjelse, og kan kun implementeres ved at opdatere din kontroller med en speciel firmware som du får hos LKHilsner Ole
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok