Hop til indhold
  • 0

Controller break down!!!!!!


michael3006
 Share

Spørgsmål

Hvad fa..... skete der der!!!?Under opload af en lille tilføjelse, gik oploadningen i stå, lige før det sluttede, og jeg fik en besked om at contolleren ikke havde modtaget projektet ordenligt. Kan desværre ikke huske ord-ret hvad den sagde...! Der kom et rødt billed.....! Gen-indlæste projektet uden problemer. Så i mit sceneview at controlleren var genstartet.....Fint nok......Men alle mine sumtællerer til forbrugsaflæsning er alle nulstillet. Og der er en del. Vand i m3, varme i mwh og m3 og strøm. På dags-basis, uge-basis, mådnedvis og årligt. Ud over det, er alt det wireless unlinket....Alt virker som det skal igen, men jeg er lidt ærgerlig over at alle mine forbrugsdata er forsvundet. Og jeg skal lige rundt og linke de wireless igen. Da controlleren genstarter en gang eller to om måneden, uden den taber data, er jeg lidt overrasket den lige pludselig mister dem. Det er både Lk´s egne blokke der tabte data og nogen forbrugsblokke fra dette forum. Nogen ideer hvordan dette kunne undgås??Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Noget tyder på at controlleren åbenbart ikke kunne gemme dine data ordentlig ifbm opload.Den er derfor startet "helt" forfra. Det burde jo helst ikke ske, men helt at kunne sikre og undgå dettte tror jeg ikke man kan. Opload af nyt program plejer vil også at virke med bibeholdelse af data, eller hvad ?Der er nok ikke andet end at sige ØV, thats life. Rigtige mænd tager ikke backup - men græder ofte ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok