Allan Larsen Skrevet February 9, 2011 Rapporter Share Skrevet February 9, 2011 Jeg har et 8 installationer i Irland og England og tænkte på om der er nogen der ligger inde med enfirmwareloader, der tillader opdatering via LAN -> InternetEller er der nogen der kan lave en mod betallng ( evt. i IHC Stumper :-) )=S= har klargjort dette under administrator, men funktionen er ikke aktiv i DK softwaren....:-(Send mig evt. en PM hvis det er bedre...:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 9, 2011 Rapporter Share Besvaret February 9, 2011 En mulighed kunne også være at du installerede en "virtuel USBport" på din PC i DK og så simpelthen "forlængede" USB-stikket på fronten af kontrolleren.Danbit i Køge har en adapter der laver USB om til ethernet, faktisk er der 4 USB porte i denne boks: http://www.danbit.dk/produkter/1306.phtml og den koster ikke mange bas-ører 512 kr. ex. moms På den måde kan du tilgå hele IHC-kontrolleren, som hvis du stod foran den.Jeg har ikke selv prøvet dette, men det ser ud til at kunne lade sig gøre.Mvh Bjarne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Larsen Besvaret February 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2011 Tak for link:) Jeg har nu bestilt en og vil teste den, men problemet er at LK´s "USBPORT" ikke er en USB port, men en "lanport", så det bliver spændende at se om det vil virke:) Men netop det at det er en lanport med en ipadresse burde måske kunne bruges i en egen udvikletfirmwareloader via LAN.Og her er en ekstra lille information om firmwareopdateringen.... Omkring 82-83 % stopper den et kort øjeblik, da den skifter spor - og stopper firmwareopdateringen helt her, er der en loddefejl på printet og controlleren skal ombyttes....:(Bare lige til at have i baghovedet inden man bruger flere timer på at finde en fejl....Der er controllere i omløb med denne fejl, men da den først vises ved firmwareopdateringen, kan den godt nok være svært at finde... Kontakt LK Kundeservice ved denne fejl, da produktet har været fejlramt fra starten. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts