Hop til indhold
  • 0

Gammel IHC Power 72 Watt


Allan Larsen
 Share

Spørgsmål

Hej ForumJeg har et spørgsmål som jeg har forsøgt at få et svar på længe og vil derfor gerne høre jeres svar på det.Hvis vi nærlæser SB, så er det ikke tilladt at have jordet materiel inde en dobbeltkapsling.Så sat på spidsen.....Er det tilladt at have en gammel IHC power 72 watt i en UG 6/12/18/24 tavle......?Jeg er meget spændt på at høre jeres svar på dette og de nærmere begrundelser for hvorfor netop dette skulle være lovligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Min kopi af SB ligger på kontoret, så hvor har du evt. set at man godt må...:-)Nice pointe med jordingsskinnen, men nu henviste jeg til aktive produkter såsom powersuply 72 watt gammel model, hvor der sidder en jordet køleplade på fronten, der som bekendt stikker ud igennem forsiden på UG tavlen.Jeg formulerede spørgsmål lidt forkert i første omgang, så jeg prøver lige igen;) Må der sidde jordet materiel, der bryder en dobbeltkapslede enhed som f.eks UG tavlen...??Jorden er direkte forbundet til kølepladen på front af Powersuply og denne stikker ud igennem UG tavlen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

I de fleste tilfælde vil jeg give dig ret med mht. LKDe har styr på tingene, men denne sag har en lidt anden historie.Tilbage i start 90erne kommer IHC på markedet og ELtavlerne var uden bund og dermed ikke dobbelt isoleret som vi kender UG tavlerne i dagSå derfor skulle kølepladen jo være jordet, men da de sendte de nye UG tavler på markedet så burde PS vel have været opgraderet PS til den model som vi kender idag altså uden jordet forplade.Så deres opgradering er vel 10år for sent....??Men lad os se hvad SIK siger

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok