Hop til indhold
  • 0

Hvad sker der for min controller ?


MIchael Bach
 Share

Spørgsmål

Hej Whizzz. Min ctrler 2 m. w. Har en mærkelig opførsel. I korte perioder... ca 5 minutter, så kan den ikke finde ud af at slukke mine wireless dimmere. Så skruer den dem bare ned til minimum, med ca 8 sekunders fade tid. Jeg kan stadig skrue op for dem, men kan ikke slukke dem, der kan også være 2 sekunders forsinkelse på mine trådede tryk til wireless dimmer. Der er ikke problemer med mine output moduler eller andet.Bruger fb 1 /2 tryk + touch for scenarie som er std fra LK.Efter 5 minutter, så er det hele som normalt. Og der er ikke noget i vejen. dette sker et par gange om dagen. har prøvet genstart uden held.Nogle gode ideer ?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har også mærkelige problemer med mine dimmereHavde før i køkkenet en Uni 400. Det virkede fint. Skiftede så til en wireless, for at få den øgede funktionalitet. Før kunne jeg bare gå til trykket, holde det inde, så skruede lyset op eller ned. Nu er det totalt uforudsigeligt hvad der sker ved langt tryk. Jeg kan heller ikke få det til at tænde på et bestemt niveu (100%).Har vedhæftet et screendump af min blokforbrug.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Slet alle scenarie links til jeres wireless komponenter og upload projektet. Forbind scenarielinks igen og upload igen.Jeg har selv lavet et blank program, hvor alle mine wireless enheder er indsat, men uden FB'er.Det resetter dem som regel, og så i med det rigtige program igen.Hvis ikke det virker, så prøv at unlinke dem i visual, upload programmet igen, slet al programmering i enheden (ved at holde 'A' inde i 5 sekunder), link og upload igen.Dimmer reagerer langsomt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hvis ikke det virker' date=' så prøv at unlinke dem i visual, upload programmet igen, slet al programmering i enheden (ved at holde 'A' inde i 5 sekunder), link og upload igen.[/quote']Det hjalp, tak for det!Nu virker lysprocent og rampetid, ved kort tryk også:) Man skal huske at slette programmeringen ved at holde A nede (fandt jeg ud, da dimmeren stadig reagerede, men underligt, selvom den var unlinket og programmet var uploaded til controlleren)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok