Hop til indhold

Dørlås med kode


Torkild Hansen
 Share

Recommended Posts

Blot fordi jeg er nysgering er der nogen der har set eller ved om der findes løsninger til døre med 3 punkts lukke/staganglås alá denne:http://lavpris-laase.dk/laase-27/laasekasser-50/fix-laasekasser-stanglaase-59/fix-stanglaas-2150-c470-373.html.Her nytter det jo ikke blot at skifte låsekasse/slutblik :unsure:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg måtte undvære det i min dør, da jeg ikke kunne finde en løsning. Det var endda med hjælpe fra Odense Låsepartner. Men jeg bider det sure æble nu og sætte en alm. 3 punkts lås i min dobbletdør, da jeg ikke kan få den til at lukke helt. Døren benyttes ikke så tit, så den må undvære magnetlåsen ;-(//Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa,Her har I en link til nogle super dørlåse, som ikke behøver nøgler og som kan købes både med kodelås, men sandelig også med touch :-)Vi har selv 3 låse i vores hus - alle model LP-905 og det spiller max. Endvidere kan de bruges til 3 punktslåse :-)Kender flere som bruger Birkegårdens låse - se mere her => BirkegårdenMvh. Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

Til Torkild. Jeg bruger brikker, for så kan de bare smide dem væk, for så sletter jeg bare nummeret på brikken i softwaren. Ved faktisk ikke om man kan få kodelås, men prøv Ruko´s hjemmeside under Smart AirTil Lars. Jeg har i mine døre til huset fået ledninger indlagt fra vinduesproducenter og monteret karmoverførsel og så her loddet sammen med IHC-kabel og frem til tavlen. I den sidste dør til min nybyggede garage har jeg selv boret igennem hele dørbladet og selv laves karmoverførslen og igen loddet sammen med IHC-kabel og frem til min undertavle i garage.Se for øvrigt min næsten færdige tavle under "vis min tavle"//Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok