Hop til indhold
  • 0

IHC dimmer for LED lys og styring av RGB LED strip


Howard Olsen
 Share

Spørgsmål

Hello!Som tittelen tilsier leter jeg etter en IHC dimmer (trådbundet) som er i stand til å styre LED downlights i min nye enebolig. Jeg planlegger å bruke 230V LED, men om det er lettere å styre andre typer er jeg åpen for forslag?..Tenker også å bruke endel RGB LED strips for effektbelysning i hyller etc, hva og hvordan inkorporere dem i IHC systemet? Det enkleste er vel å sette opp en 230VAC stikk hvor man plugger en evt trafo fra LED stripen i, og styrer denne med Output 230.. Noen som har vært borti dette før?Lurer også på om noen vet hvor man får kjøpt visility dashboard (skjerm) og hva den koster..

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hello!Som tittelen tilsier leter jeg etter en IHC dimmer (trådbundet) som er i stand til å styre LED downlights i min nye enebolig. Jeg planlegger å bruke 230V LED' date=' men om det er lettere å styre andre typer er jeg åpen for forslag?..Tenker også å bruke endel RGB LED strips for effektbelysning i hyller etc, hva og hvordan inkorporere dem i IHC systemet? Det enkleste er vel å sette opp en 230VAC stikk hvor man plugger en evt trafo fra LED stripen i, og styrer denne med Output 230.. Noen som har vært borti dette før?[/quote']LED pære , specielt 230V GU10 LED er meget svære at dæmpe. Der kan købes nogle som kan dæmpes men de koster som regel fra kr. 150,- og mer. Kontakt leverandøren til de LED lyskilder du påtænker at anvende og hør hvad de siger mht dæmpning. Køb evt. 1 eller 2 for at teste om de virker inden du planlægger indkøb til hele huset.
Lurer også på om noen vet hvor man får kjøpt visility dashboard (skjerm) og hva den koster..
Se:http://www.ihc-user.dk/forum/tredjepart-produkt/12183-visility-dashboard-lille-film-fremvisning?limit=10&start=20#12995
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok