Hop til indhold
  • 0

Scenarier og dimmere


Ole
 Share

Spørgsmål

HejKan nogle af jer IHC eksperter fortælle mig, om scenarie begrebet kun eksisterer når vi taler IHC Wireless. Jeg har gransket lidt i "IHC standardhuset" fra LK, samt surfet rundt på nettet, og synes egentlig at jeg er kommet frem til, at det gør det.Og så dimmere. Ud fra diverse tråde i forummet her, virker det til at der er enighed om, at man får for lidt for pengene når man køber trådede UNI dimmere.Jeg er dog stadig lidt i tvivl, om jeg til mit projekt skal vælge UNI 300 dimmere (LK 820B1225) eller Wireless UNI 250 dimmere (LK 505D6103)Jeg hører meget gerne argumenter i valget af den ene frem for den anden.På forhånd tak.Hilsner Ole.

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

OK korrekte betegnelse.køkken eksempel fra LK, hvor der eksempelvis er 80% lys over kogeøen og 20% lys over spisebordet under madlavningen, og når maden er på bordet, "vender" vi billedet med et enkelt tryk, således der nu er 15% lys over kogeøen og 70% lys over spisebordet.Over en hvis tidVil ovennævnte scenarie kunne fungere hensigtsmæssigt hvad enten vi taler den ene eller den anden dimmer løsning? Jeg siger NEJMen thomasbl siger: men det kan jo laves med begge, den ene nemmere end den anden, men det kan lavesDer er to wireless dimmer du kan lave det med i dag ifg. LK. Nu er det sådan jeg har en del UNI 400 i mit hus tilbage, og hvis du kunne lave på en måde scenarier styret lys med den ville jeg godt vide det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

swnet.dk skrev:

OK korrekte betegnelse.køkken eksempel fra LK, hvor der eksempelvis er 80% lys over kogeøen og 20% lys over spisebordet under madlavningen, og når maden er på bordet, "vender" vi billedet med et enkelt tryk, således der nu er 15% lys over kogeøen og 70% lys over spisebordet.Over en hvis tidVil ovennævnte scenarie kunne fungere hensigtsmæssigt hvad enten vi taler den ene eller den anden dimmer løsning? Jeg siger NEJMen thomasbl siger: men det kan jo laves med begge, den ene nemmere end den anden, men det kan lavesDer er to wireless dimmer du kan lave det med i dag ifg. LK. Nu er det sådan jeg har en del UNI 400 i mit hus tilbage, og hvis du kunne lave på en måde scenarier styret lys med den ville jeg godt vide det.
jeg mener nu ikke at jeg har sagt man kan lave det med rampetid, man kan uden rampetid, hvilket jeg har nævnt
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok