Hop til indhold
  • 0

Wireless stikkontakter udendørs


Mogens Lunde
 Share

Spørgsmål

I sin tid da vi anlagde have var jeg så uforudseende kun at trække et tre-trådet kabel ned til baghaven. Men nu har vi behov for at have to stikkontakter dernede til to forskellige formål der helst skal kunne styres fra huset. Den ene kontakt kan principielt godt stå med fast strøm, men den anden skal kunne tændes fra huset. Det var jo oplagt at bruge en wireless stikkontakt til sidstnævnte formål, men kan kan montere denne udendørs og kan signalet forventes nå de 30-40 meter?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har et fuga tryk sidende udvendig på min postkasse som sidder 45m fra min Controller. Controleren er placeret i et teknikrum bag en "let" væg, men ellers er der fri sigt til postkassen.Hvis det kniber med signalet kan man montere en antennesplitter og placere en ekstra antenne mere optimalt.Den nemmeste måde at teste det på er nok med et tryk og se om det bliver registreret i loggen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Sejsing skrev:

I sin tid da vi anlagde have var jeg så uforudseende kun at trække et tre-trådet kabel ned til baghaven. Men nu har vi behov for at have to stikkontakter dernede til to forskellige formål der helst skal kunne styres fra huset. Den ene kontakt kan principielt godt stå med fast strøm, men den anden skal kunne tændes fra huset. Det var jo oplagt at bruge en wireless stikkontakt til sidstnævnte formål, men kan kan montere denne udendørs og kan signalet forventes nå de 30-40 meter?
Du skal købe et wireless relæ og en opus74 stikkontakt, en normal wireless stikkontakt kan ikke sidde udendørs.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok