Hop til indhold

GU10 LED igen...


Recommended Posts

HejJeg har brug for et par gode råd til valg af GU10 LED pære til spots i en gang. Gangen er 5,4m x 1,2m (loftshøjde er 2,4m), jeg har forberedt 4 safebokse i loftet og har indkøbt selve spotlampen, nu mangler jeg bare pæren. Jeg er i tvivl om hvor stor effekt samt lysspredning jeg skal gå efter på LED pærerne. Anbefaldinger, erfaringer og gode råd er meget velkomne...Venlig hilsenRasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved godt du skriver GU10 LED igen, men henvisning til at det har været oppe at vende før. En søgning i forummet på GU10 giver også 32 indlæg og jeg tror ikke der kommer meget nyt. Der er masser af reklamer/links her på sitet fra webshops der sælger (gode) LED´s og de har masser af kommentarer, bemærkninger og anbefalinger vedr. LED lyskilder.Og oplevelsen er også meget subjektiv, mht. hvad du forventer/syntes er godt lige netop i din gang.Men en anbefaling kan jeg da give, de "gamle" typer med "almindelige" LED monteret er nok ikke at foretrække til indendørs brug, uanset om de kalder dem "varm hvid". Hvis de ikke skal være dæmpbare (koste flere hundrede kr. pr stk.) ville jeg prøve at købe en af de 1W med 1 LED fra f.eks. Jem&Fix. De fåes til rimelige pris og er nemme at suplere hvis det bliver aktuelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok