Hop til indhold

TermIHC


Recommended Posts

Håber på lidt hjælp!!!!Jeg skal lave nogle få ændringer i en Term-controller.Men jeg kan ikke komme i kontakt med den.Jeg har en mistanke om, at det er fordi jeg ikke har den rigtige version af Term-sofwaren.Controlleren er en "120B1200" og softwaren er TermIHC 1.3CEfter mine oplysninger skal jeg bruge TermIHC 1.0B sofwaren.Er der nogen af jer der ligger inde med den sofware eller måske har et andet løsningsforslag ????

Link til kommentar
Del på andre sites

Robert1977 skrev:

på LK hjemmeside under profesionel ligger der software til gratis download
Hej Robert, tak for dit svar.Jeg har været derinde, men der er desværre kun den "nyeste" version af Term-softwaren og ikke den version, som jeg leder efter.Det er version TermIHC 1.0B jeg leder efter.Er der slet ikke nogen derude som ligger inde med den ??? - HJÆLP!!
Link til kommentar
Del på andre sites

TorbenP skrev:

Robert1977 skrev:
på LK hjemmeside under profesionel ligger der software til gratis download
Hej Robert, tak for dit svar.Jeg har været derinde, men der er desværre kun den "nyeste" version af Term-softwaren og ikke den version, som jeg leder efter.Det er version TermIHC 1.0B jeg leder efter.Er der slet ikke nogen derude som ligger inde med den ??? - HJÆLP!!
Terminal programmet er ikke dit problem, den nyeste version kan forbinde til alle tidligere versioner af Term controllere.Hvis det er den samme pc og samme kabel med samme opsætning tror jeg desværre kommunikationsporten på controlleren er stået af.
Link til kommentar
Del på andre sites

mwi skrev:

TorbenP skrev:
Robert1977 skrev:
på LK hjemmeside under profesionel ligger der software til gratis download
Hej Robert, tak for dit svar.Jeg har været derinde, men der er desværre kun den "nyeste" version af Term-softwaren og ikke den version, som jeg leder efter.Det er version TermIHC 1.0B jeg leder efter.Er der slet ikke nogen derude som ligger inde med den ??? - HJÆLP!!
Terminal programmet er ikke dit problem, den nyeste version kan forbinde til alle tidligere versioner af Term controllere.Hvis det er den samme pc og samme kabel med samme opsætning tror jeg desværre kommunikationsporten på controlleren er stået af.
Hej MWINu er det ikke for at være flabet - men er du sikker på at din påstand er korrekt og har du selv prøvet at oprette forbindelse til en "gammel" Term-controller med den nyeste Term-software ??Hvis kommunikationsporten er stået af, ved du så om det er muligt at skifte den, uden af miste programmet i ontrolleren ??Mvh Torben
Link til kommentar
Del på andre sites

TorbenP skrev:

mwi skrev:
TorbenP skrev:
Robert1977 skrev:
på LK hjemmeside under profesionel ligger der software til gratis download
Hej Robert, tak for dit svar.Jeg har været derinde, men der er desværre kun den "nyeste" version af Term-softwaren og ikke den version, som jeg leder efter.Det er version TermIHC 1.0B jeg leder efter.Er der slet ikke nogen derude som ligger inde med den ??? - HJÆLP!!
Terminal programmet er ikke dit problem, den nyeste version kan forbinde til alle tidligere versioner af Term controllere.Hvis det er den samme pc og samme kabel med samme opsætning tror jeg desværre kommunikationsporten på controlleren er stået af.
Hej MWINu er det ikke for at være flabet - men er du sikker på at din påstand er korrekt og har du selv prøvet at oprette forbindelse til en "gammel" Term-controller med den nyeste Term-software ??Hvis kommunikationsporten er stået af, ved du så om det er muligt at skifte den, uden af miste programmet i ontrolleren ??Mvh Torben
Hej TorbenJa, jeg er sikker på at min påstand er korrekt. Softwaren ligger i controlleren og ikke i term-programmet.Hvis du ikke kan kommunikere med den nuværende controller kan du ikke skife den ud, uden at miste programmet desværre.En term controller er som regel til at få fat i billigt, der er f.eks en i den blå til 300kr lige nu, så har du også en at teste den forbindelse på. http://www.dba.dk/ihc-lk-120b1200-controlle/id-68850678/Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, her for du lige en kopi af hvad han sendte til mig: Hej Robert. Alle Term controllere kan programmeres med den seneste version (1.3C) som ligger til download på hjemmesiden. At han ikke kan få kontakt med controlleren kan skyldes flere forhold - kontakt evt vores kundeservice. En genstart af controlleren (sluk den i 30 sek) hjælper tit. Også god dag til dig. Hilsen Morten

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok