Michael Hoe Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 HejsaLige et hurtigt spørgsmål: Jeg kan se at LK i deres Pricipdiagram for IHC Control Alarm skriver at man max. må bruge 1 sensor pr. Alarm back-up...... betyder det at jeg skal til at have 2 x Alarm Back-up hvis jeg har 2 røg-sensorer?Pft Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris Frost Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hmm... Tror du skal læse det én gang til.. max 500 mA på 24v siden og 450 mA på 12v siden... Så er det bare at lægge diverse forbrug sammen.. optisk røgsensor bruger max 34mA Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Hoe Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hej ChrisTak for svar.Hvad tror du så der ligger bag LK's note om 1 sensor per back-up?Mvh Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Mhoe skrev:Hej ChrisTak for svar.Hvad tror du så der ligger bag LK's note om 1 sensor per back-up?Mvh MichaelHej Michael.Det er gassensoren, hvor der max må være et styk per backup-modul.Jeg kan godt at se at det kan misforståes på tegningen, men hvis du kigger her link, eller her link, vil du se at det er gassensoren at det drejer sig om. Du vil også se at egenforbruget er 3,4w, svarende til ca. 290mA og backupmodulet kan kun yde 450mA på 12v-udgangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris Frost Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 men kan da i nogle tilfælde blive et problem... Så hut jeg hvisker stiger naturgas op og flaskegas er tungere end luft. Så hvis man både har gasfyr og har en gasflaske stående kunne det da være rart med 2...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jammen så må man jo bare anvende 2 backup moduler, hvis det samlede forbrug overstiger spec.Alternativ vælge noget fra der måske ikke er så vigtigt at have forsynet i tilfælde af strømsvigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Hoe Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hej Claus - Supert Jeg har ingen gas-sensor, så jeg har p.t. ingen grund til bekymring med mine 2 røgalarmerMvh Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Der findes forøvrigt også denne backup beregner fra LK:http://www.lk.dk/download/software/backuptidsudregning_30062006.xls Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Hoe
HejsaLige et hurtigt spørgsmål: Jeg kan se at LK i deres Pricipdiagram for IHC Control Alarm skriver at man max. må bruge 1 sensor pr. Alarm back-up...... betyder det at jeg skal til at have 2 x Alarm Back-up hvis jeg har 2 røg-sensorer?Pft Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts