Hop til indhold
  • 0

Kontakt til postkasse


TheDexterTeam
 Share

Spørgsmål

Hej derude,Jeg har læst nogle af de mange indlæg her i gruppen omkring postkassealarm, men har brug for lige at få klarhed på følgende: Kontakt til postkasse, hvor købes den (hos Koch)? har nogen af Jer den monteret og som ville oploade et billede heraf vil jeg (og flere andre måske) blive rigtig glad(e).....min postkasse åbnes i toppen (låg) - jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan kontakten monteres så låget stadig er lukket helt i, når man ikke åbner/lukker låget.Hilsen Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Mon ikke du kan finde en i et passende design her:http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showGroup=27&subGroup=RINGETRYKNår jeg får tid til at lave min, vil jeg nok lave den med reed rør og magneter.http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem=2544Jeg vil montere en både på klappen til at registrere der er puttet noget i og endnu en der registrere når lugen låses op og åbnes for at tømme -auto reset :laugh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Jeg har boret en induktiv aftaster i et stykke acryl, ført ledningen bagud og gennem muren indtil min ihctavle.har også leget med en vippeafbryder som skulle loddes på et wireless tryk dog er jeg ikke kommet viderer i det projekt.Den induktive switch er lidt dyr men den taster fint på låget ved 3-4 mm afstand samtidigt er den beskyttet mod vand temp udsving osv. postmelder-20100705.JPG

post-2981-13549256964317_thumb.jpg

post-2981-13549256964516_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

miro skrev:

Hej Jeg har boret en induktiv aftaster i et stykke acryl, ført ledningen bagud og gennem muren indtil min ihctavle.har også leget med en vippeafbryder som skulle loddes på et wireless tryk dog er jeg ikke kommet viderer i det projekt.Den induktive switch er lidt dyr men den taster fint på låget ved 3-4 mm afstand samtidigt er den beskyttet mod vand temp udsving osv.
Undskyld jeg spørger: hvad er en induktiv aflaster?Jeg tænker om ikke en (udvendig) magnetkontakt som bryges eks. ved skalsikring vil kunne bruges? (så kan man jo sætte et sæt ved poståbningen og et sæt hvor man tager posten ud af postkassen...Hilsen Torben
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

miro skrev:

Undskyld jeg spørger: hvad er en induktiv aflaster?det er en føler som kan taste på metal uden at rører dette, samt er den indstøbt så den ikke ruster osv.
Øhh (undskyld min uvidenhed) - ok ;) Det kan være jeg bedre kan gennemskue din løsning hvis du kan give mig et produktnummer, navn eller hint - er det muligt?Min postkasse ligner bestemt din meget :) Hilsen Torben
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok