Hop til indhold
  • 0

Jord afgreningsklemme - MAX


Rene.Qvist
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Den kan godt sidde i bunden. Det er faktisk også det at den er beregnet til, da tavlen jo bliver leveret med en monteret i toppen.Og ganske rigtigt, når vi snakker beskyttelsesledere er det kun en per klemme. Det er faktisk også et krav at de kan identificeres, enten ved at du nemt kan se hvad kabel de kommer fra, eller ved opmærkning. Når du har så mange, at du skal bruge bruge to afgreningsklemmer, slipper du nok ikke uden om noget opmærkning.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det lyder rigtigt godt, det var også det jeg kunne læse mig til, at den "ekstra klemme" skulle monteres i bunden.Jeg har også mærket alle sammen op, det er alle ledere iøvrigt, både faser og nuller, jeg bruger bare for-løbende numre 1,2,3-4...etc...hvordan er det med flere ledere i samme klemme af andre typer (nul-faser)??, mine nuller har jeg fx os kun 1 leder pr klemme..??

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ved nulledere gælder de samme regler mht. ledere under samme klemme. Det er ikke er en regel der er definere i Stærkstrømbekendtgørelsen afs. 6, Der er kun krav til at lederene skal identificeres jf. IEC 60446, dvs. beskyttelsesleder Grøn/gul, PEN leder Grøn/gul-blå i enderne etc.Seperate klemmer er en leverandørbestemmelse som i dette tilfælde er definere af LK, og varierer fra produkt til produkt afhængig af klemmetype.Med venlig hilsenDaniel

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok