Hop til indhold

Andys Tavler - IHC / IHCnet


Andy Nielsen
 Share

Recommended Posts

ABO skrev:

Hej AndyMåske en anelse "overkill"...Har du et forsamlingshus i din bolig?Åbner vinduerne også ved alarm når det er skybrud? For det kan vi jo godt forvente meget mere af i disse klimatider. ABO
Hej ABOTænkte nok du ville reagere på den :) Overkill & overkill... Nej vi har ikke et forsamlingshus, men en almindelig villa på 400kvm :dry: Nej den åbner kun ved røgdetektion i bygningen. Hvad skulle den åbne ved skybrud for?Derudover har prisen osse lidt indvirkning.Print til 2-1-1-E central 1.402,00 DKK vejl+ 2 batterierBatteri 12V DC 1,2A 131,00 DDK vejl.Altså en vejl pris på komplet tavlegrej til røgalarm med 72timers batteri backup til 1700,-For slet ikke at snakke om detektorprisOptisk Røgmelder ECO 1003 622,00 DKKHva tager I for jeres? :dry:
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu må du hjælpe mig lidt; hvordan dælen skulle der ved skybrud/regnvejr kunne opstå røg i mit hus, som mine optiske røgdetektore så skulle aktives ved???Nu arbejder jeg med brandventilation hver dag og jeg har til stadighed ikke oplevet at en central er udløst pga skybrud.Men syntes ikke du fik fundet nogle vejl priser på LK røg-stumper? :unsure:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej AndySom jeg prøvede at skrive er det selvfølgelig ikke årsagen til detekteringen men derimod et muligt "sikkerheds brist" hvis du anvender Veluxvinduerne til udluftningen. Er det ikke rigtigt forstået at disse er spærret for udkørsel under regnvejr?(for det hænder jo ganske ofte i DK)Når jeg skrev "overkill" var det kun henført til din "røgventilation". Men man skal da klart have et sådan anlæg når man laver dette til daglig :---))ABO

Link til kommentar
Del på andre sites

Arhhh nu er jeg med.Man kan selv bestemme om de skal køre som røgventilation eller som komfortventilation, eller begge dele. Og hjemme ved mig har jeg ikke nogen vind og regn central tilsluttet, da det kun var forberedt til velluxérne..... så PT er det kun røgalarm delen jeg bruger.PS Hvis jeg gætter på dit avatar billede refererer til dit mellemnavn og at du til daglig sidder eller har siddet på LK support. Vil det så være nogenlunde rigtigt? I så fald vil jeg gerne takke for de mange mange gange du har lagt øre til mine :woohoo: problemer

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej AndyDu har helt ret der. Jeg har været hos LK i 6 år nu og det var da også mig der stod for LK's gamle forum.Men mellem dig og mig så siger vi det ikke til nogen her...Dette forum er ren fritid for mig og prøver bare at rette samtalerne lidt ind når jeg kan se pointen i det.ABO

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok