Hop til indhold
  • 0

'Godnat'-funktion


Ole 2740
 Share

Spørgsmål

Hej, jeg vil hører om der er nogen der kunne hjælpe mig med at lave 'Godnat'-funktionen om ivores soveværelse.Vi vil gerne have en funktion mere på, så vi får en godnatfunktion mere, så vi kan slukke lyset alle andre steder pånær Værelse C, D og Bad2i dag virker den så et let tryk atkivere man rutelyset til bad1 og ved et langt tryk aktivere man 'Godnat'-funktionen. så hvis så kunne få den ovenstående funktion på også vil det være godt.HilsenOle [file name=Ellekildevej_27_07_04_2009.vis size=1747336]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Ellekildevej_27_07_04_2009.vis[/file]

Ellekildevej_27_07_04_2009.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Prøv at se om det virker som du havde tænkt dig.Jeg har sat den nye funktion på nederst til venstre da du allerede har 2 funktioner på nederst til højre. Man kan godt lave 3 funktioner på en knap, men tror det forvirrer mere end det gavner.Men smag og behag, kan godt lave det om hvis du synes. [file name=Ellekildevej_27_07_04_2009_med_2_godnat_funktioner.vis size=1758801]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Ellekildevej_27_07_04_2009_med_2_godnat_funktioner.vis[/file]

Ellekildevej_27_07_04_2009_med_2_godnat_funktioner.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej IgenDet ser ud til at efter jeg har indsat det nye program, virker lyset i bryggers ikke rigtig. Nu kan man tænde lyset i loftet både på loftyset samt på lyset til underskabet"der er ikke noget lys til underskabene", og nogle gange slukker lyset efter få min andre gange tænder lyset næste lige efter man har slukket for det i bryggerset.Udendørs følerne, for udendørs belysning reagere heller ikke rigtig altid ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok