Hop til indhold
  • 0

Scenedesign i windows 7


Torben1354922221
 Share

Spørgsmål

Hejsa.Jeg har ikke "leget" med IHC længe.Har i mellemtiden opgraderet Vista til Windows 7 Home Premium.Jeg kan køre alt (ser det ud til) men ikke Scenedesign.I statuslinien nederst til venstre står der bare "Initialiserer GUI forms" og nederst til højre "kører" en grøn progress-bar, som om den arbejder med et eller andet.Men intet sker. Har nu stået sådan i 1-2 timer.Tænkte om det kunne have noget med min opgradering og ikke en ren ny-installation af win-7, men alt andet kører fint.Har afinstalleret alle LK-programmer og installeret dem igen på win-7. Uden problemer.Har endda downloaded den anbefalede java-version fra LK og installeret den, dog uden nogen held.Har andre med win-7 installeret samme udfordringer med scenedesign ??Ellers meget tilfreds med Win-7 !!MvhTorben

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

topjop skrev:

Hejsa.Jeg har ikke "leget" med IHC længe.Har i mellemtiden opgraderet Vista til Windows 7 Home Premium.Jeg kan køre alt (ser det ud til) men ikke Scenedesign.I statuslinien nederst til venstre står der bare "Initialiserer GUI forms" og nederst til højre "kører" en grøn progress-bar, som om den arbejder med et eller andet.Men intet sker. Har nu stået sådan i 1-2 timer.Tænkte om det kunne have noget med min opgradering og ikke en ren ny-installation af win-7, men alt andet kører fint.Har afinstalleret alle LK-programmer og installeret dem igen på win-7. Uden problemer.Har endda downloaded den anbefalede java-version fra LK og installeret den, dog uden nogen held.Har andre med win-7 installeret samme udfordringer med scenedesign ??Ellers meget tilfreds med Win-7 !!MvhTorben
Hej Har testet det i min windows7 alt kører fint, inkl design
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for forslag og info.Hvis jeg ellers gør det korrekt med Vista kompatibilitetstilstand, så skulle man kunne højreklikke på filen og vælge kompatibilitets-fanebladet.Det kan man fint ved .exe-filer, men scenedesign hedder scenedesign.jnlp. Den type kender jeg ikke, men er jo nok noget Java-noget, for når jeg kigger i den, så kalder den flere .jar-filer.Og jeg har windows home premium, så jeg har ikke adgang til at starte XP virtuelt (hedder det vist). Har ellers rettet min BIOS til at skulle kunne, men nej, windows giver mig ikke lov. Skal være professionel eller ultimate !Mugge: Hvordan installerede du windows ? Opgradering eller clean install ??Det er da lidt mærkeligt at jeg kan køre serviceview.jnlp uden problemer men ikke scenedesign.jnlp.Well, det ender jo nok med at jeg skal gemme en gammel PC med XP :-)Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok