Hop til indhold

Mini IHC alarm og PIR


diskoboy
 Share

Recommended Posts

Kan ikke finde ud af det... :S Jeg vil gerne have at huset er overvåget, men skal også have hund (en golden retriver), så de fleste PIR duer ikke rigtigt... Vil også gerne have en PIR der kan slukke lyset efter min kæreste (shhhhh) :DSå var det at jeg så IHC Alarm magnetkontaktsæt til vinduer + dører - på den måde kan hunden hoppe og springe rundt :)Vedr. PIR'en må det blive en alm. PIR der kan slukke for lyset...Det hænger ikke rigtigt sammen når man også skal have en hund... eller har jeg bare misset noget?

Link til kommentar
Del på andre sites

lars-jacobsen skrev:

:laugh: :silly: :laugh: Nu er Golden Retriver jo meget lyse i det og så kan det jo være PIR ikke opdager den så nemt, som hvis det var en Labrador ;)
Så du påstår at hvis jeg tager på ferie i Afrika i et par mdr., så opdager PIR'en mig bedre end hvis jeg tager på ferie i Grønland...? :D
Link til kommentar
Del på andre sites

JJJ skrev:

Hej Diskoboy.. (Fedt navn.. *GG*)Nej det er rigtigt nok..Lk har en PIR til alarm. som kan sættes ned i følsomhed, men kun til 20Kg.Og da en Golden Retriever gennemsnitsvægt er for, Hanhunde 31,8-36,3 kg. og tæver 27,2-31-8 kg.Hjælper det ikke dig meget..Så den heder magnetkontaktsæt....
HejLK pir kan sættes yderligere ned i følsomhed med en lille clips som godt ikke kan købes os LK, men os Siemens som er producent af detektoren. Med clipsen monteret bliver den immun indtil 40kg.https://shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/25125Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

mwi skrev

JJJ skrev:
Hej Diskoboy.. (Fedt navn.. *GG*)Nej det er rigtigt nok..Lk har en PIR til alarm. som kan sættes ned i følsomhed, men kun til 20Kg.Og da en Golden Retriever gennemsnitsvægt er for, Hanhunde 31,8-36,3 kg. og tæver 27,2-31-8 kg.Hjælper det ikke dig meget..Så den heder magnetkontaktsæt....
HejLK pir kan sættes yderligere ned i følsomhed med en lille clips som godt ikke kan købes os LK, men os Siemens som er producent af detektoren. Med clipsen monteret bliver den immun indtil 40kg.shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/25125
Tak Morten.. Det er det der er så fedt ved at være på denne her side.. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok