Hop til indhold

Varmestyring


 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
Så er der rettet i den ny FB[attachment=1461]5.2.02.b.1 Varmeapplikation Elektrisk- og vandbren gulvvarme til termostat med display.zip.zip[/attachment]og jeg har lave så den oversatte udgave af det norske display kan lægge "rigtigt" ind under produgter.Læg filen [attachment=1462]product2124.zip.zip[/attachment] ind under C:\Program Files (x86)\LK IHC Control\IHC Visual\Products\Datalinie produkter\01#Input
Hej Momme..God ide, men kan kun se en kopi af den almindelige danske!?!?
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er kun "product2124" der er over sat.Fb er den dansk til rette så man kan sætte temperatur fra termostat + af solvarmene indput nu er nu er den satte temp + konstant (Rumtemp. hæves med værdi ved solvarme) så hvis du sætter rum temp op/ned vil temp med solvarme følge med.(Grunden til at jeg ikke over satte den Norske var da jeg ikke syndes den have de funktionen jeg skulle bruge)Jeg regne med at sætte solvarme ved varmeveksler op til sommer Ps Jeg beklage hvis i regnet men at jeg have oversat Fb'en. :blush: (men jeg kan ikke finden nåde i den norsk Jeg skulle bruge, andet en at kunne sætte rum temperatur fra display (jeg har ikke brændeovn i samme rum som gulvvarmen så den funktion har jeg ikke brug for).

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok