Hop til indhold
  • 0

Kan ikke gemme projekt på controler via USB


Segatini
 Share

Spørgsmål

Jeg har downloadet programmet "IHCstarter"2.9.4 64bit, og har dermed hentet det eksisterende projekt ned fra controleren, og rette i den.

Efter redigering får jeg ikke mulighed for at uploade filen til controleren igen - de to ikoner til up og download er greyed out , og den skriver nederst at der ikke er forbindelse til controleren. 

Jeg prøvede at oprette mig selv som administrator med ved at downloade "administrator.jnpl" og køre den .

Her kan jeg godt logge på via USB, uden adgangskode, og oprette mig som ny bruger "admin_2" som administrator.

Hvis jeg forsøger at logge på under administrator ikonet til venstre i menuen som kommer frem når man har trykket "hent" i IHCstarter programmet, kan jeg ikke logge på

Jeg kan dog sjovt nok godt downloade den eksisterende projekt fil som jeg skrev i starten.

 

Er der en der har et bud på hvad årsagen kan være ?

På forhånd Tak ;) 

 

.. har nu opdateret firmware softwaren til 2.7.220 , og opdateret USB driveren. Men heller ikke dette giver adgang. 

 

 

2024-04-13 09_08_53-LK IHC Administrator.png

2024-04-13 10_20_54-LK IHC Administrator.png

2024-04-13 10_24_15-IHCStarter 2.9.4.png

2024-04-13 15_13_54-Rediger spørgsmål - IHC-User.dk – Avast Secure Browser.png

2024-04-13 15_16_13-LK IHC Administrator.png

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

mit program IHC starter er ikke til at redigere i IHC programmeringen. Det er en genvej til at køre de indbyggede Java programmer på IHC controller uden at du skal installere hele den gamle Java pakke.

Hvis du vil ændre i dit IHC program skal du bruge IHC/Lk visual. Det kan du hente fra lk.dk hjemmeside, kræver et login.

Tænker når du skriver du har opdateret firmware må du næsten have hentet det allerede. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 13.4.2024 at 10:27 , Segatini skrev:

.. har nu opdateret firmware softwaren til 2.7.220 , og opdateret USB driveren. Men heller ikke dette giver adgang. 

Det er muligt at opgrader en HW 6.1 controller til firmware 2.8.4 hvis du bruger en af de ældre firmware loader, som du kan finde i download sektionen på dette site. Hvis du ikke ønsker dette, bør du nedgrader til 2.7.199. Den er mere stabil end 2.7.220. 2.8.4 er også mere stabil end 2.7.220.

Du skal aldrig bruger bruger ID og password når du er på controlleren via USB. Hverken i Visual, serviceview eller adminview. Hvis du får en login fejl når du er forbundet via USB, skyldes problemet ganske ofte manglende understøttelse af de gamle krypterings protokoller som LK IHC 6.x benytter. Dette problem omgåes via Mikkel's IHC starter. Visual bruger ikke Java, så den kræver ikke IHC starter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok