Per Beyer Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 HejJeg har fundet en tråd vedr. 1-10 v styring af lysdæmper. Noget med at man IKKE kan programmere den til flere end 2 faste niveauer ??Jeg ønsker at lave 3 måske 4 faste niveauer som man kan vælge imellem, således at man ikke hver gang skal stå og trykke for at få det niveau man ønsker.Jeg vil kunne trykke på en knap, så vil nogle lamper slukke og andre vil gå på f.eks. 65 %Er det korrekt at man ikke kan styre 1-10 v output præcist på det niveau man ønsker med IHC controller?Hvis ikke, har i da et forslag til mig, please?Jeg har IHC Wireles Controller med fortrådet output og Wireles input.Venlig hilsePer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 4, 2009 Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 1-10V er ikke særlig snu, og der er ikke nogen produkter der kan det du vil, ikke hvad jeg ved af. arbejder ved en stor grossit.så skal du have noget dali eller dsi, men det kan IHC ikke med.så er du over i LON eller KNX Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret September 5, 2009 Rapporter Share Besvaret September 5, 2009 LK er netop kommet med et nyt produkt som kan det du efterlyser. Se her http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?LKnummer=820B1224. Du sætter en Wireless lysdæmper foran denne enhed, og det er wireless enheden, som du programmer/styrer fra IHC controlleren, så derved kan du have mange faste niveauer.Det eneste denne nye enhed gør er at den omsætter udgangen fra Wireless lysdæmperen til et 1-10V signal. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 5, 2009 Rapporter Share Besvaret September 5, 2009 den var smart, jeg æder mine ord igen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jimmi Besvaret September 10, 2009 Rapporter Share Besvaret September 10, 2009 Men det havde været smartere hvis den havde haft indbygget wireless funktionalitet så man ikke skal ha en dæmper ved siden af Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret September 10, 2009 Rapporter Share Besvaret September 10, 2009 Jimmi skrev:Men det havde været smartere hvis den havde haft indbygget wireless funktionalitet så man ikke skal ha en dæmper ved siden afJa helt bestemt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts