Hop til indhold

Lysdæmper styring med 1-10 v

Per Beyer
 Share

Recommended Posts

HejJeg har fundet en tråd vedr. 1-10 v styring af lysdæmper. Noget med at man IKKE kan programmere den til flere end 2 faste niveauer ??Jeg ønsker at lave 3 måske 4 faste niveauer som man kan vælge imellem, således at man ikke hver gang skal stå og trykke for at få det niveau man ønsker.Jeg vil kunne trykke på en knap, så vil nogle lamper slukke og andre vil gå på f.eks. 65 %Er det korrekt at man ikke kan styre 1-10 v output præcist på det niveau man ønsker med IHC controller?Hvis ikke, har i da et forslag til mig, please?Jeg har IHC Wireles Controller med fortrådet output og Wireles input.Venlig hilsePer

Link til kommentar
Del på andre sites

LK er netop kommet med et nyt produkt som kan det du efterlyser. Se her http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?LKnummer=820B1224. Du sætter en Wireless lysdæmper foran denne enhed, og det er wireless enheden, som du programmer/styrer fra IHC controlleren, så derved kan du have mange faste niveauer.Det eneste denne nye enhed gør er at den omsætter udgangen fra Wireless lysdæmperen til et 1-10V signal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok