Hop til indhold
  • 0

Wireless parring


Soter
 Share

Spørgsmål

Hejsa. Jeg har som backup anskaffet mig en IHC visuel 2 controller, men vil gerne som forberedelse være klar til udskiftning. Jeg har hørt at jeg skal parre div wireless devices igen med en ny controller, men kan jeg på forhånd se hvilke devices det er?

 

Er der ellers andet jeg skal være opmærksom på ved udskiftning? (Program er loaded i ny cotroller)

Mvh Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Dine wireless enheder kan kun være parret med en controller af gangen. Du kan derfor ikke parre dem på forhånd.

Hvordan du parre dem kan du se i vejledningen til IHC controlleren. Den ligger i en PDF fil som blev installeret sammen med Visual, eller findes i hjælp i Visual. Her kan du også se hvordan du identificer hvilke devices du er igang med at parre.

Når programmet er loadet i controlleren og controllerne eller begge er Visual 2 controller, så er det bare at flytte ledningerne fra den gamle controller til den nye en af gangen og så parre dine wireless enheder. Derudover skal der selvfølgelig oprettes de rigtige bruger på din nye controller samt sættes IP addresse m.m. Dette er ikke en del af programmet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars1 og tak for dit svar, men jeg fik ikke besvaret mit spørgsmål.

Kan jeg på forhånd se hvilke devices der skal linkes i nuværende program?

Jeg ved ikke hvilke forskellige wireless devices jeg har og skal genlinkes, derfor spørgsmålet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Når du loader et program i en ny Visual 2 controller, skal alle wireless enheder linkes igen. Det er kun ved udskiftning mellem 2 Visual 3 controller at du kan gendanne links uden at skulle gennem link processen for hver enkelt wireless enhed.

Hvis en wireless enhed ikke er linket er der såvidt jeg husker et udråbs tegn ud for den i IHC programmet. Det bør du kunne se hvis du loader dit program i din nye controller.

Når du skal linke de wireless enheder, så går du ind i link menuen i Visual. Herefter vælger du den wireless enhed som skal linkes og klikker på link. Herefter bliver du guidet igennem link processen. I link menuen kan du også se hvilke wireless enheder som er linket, og hvilke som ikke er linket.

 

Hvis dette ikke besvare dit spørgsmål, har jeg ikke forstået dit spørgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok