Hop til indhold

ABC = Automatisk Bygnings Control


Gæst IBIT
 Share

Recommended Posts

Hej Allan.Vi er mange, der har glæde af din store viden og erfaring inden for IHC. Tak for den del, du deler ud af her på ihc-user.dk.Jeg tror på den anden side, at du skal være lidt varsom med at promovere den del, der har med dit firma at gøre. Det skyldes flere årsager;[ul][li]For det første er det ikke god skik at reklamere direkte for et kommercielt produkt i diskussionsfora. Man kan også diskutere, om det er i strid med reglerne for ihc-user.dk[/li][li]For det andet er vi flere, der har fulgt dine projekter med interesse og nysgerrighed gennem et stykke tid. Men selv om vi fortæller, at vi er interesserede, er det så som så med opfølgningen. For eksempel: [ul][li]Din-skinne-adapter til wireless-komponenterKom den nogensinde i produktion?[/li][li]IP BOXDet lader til, at projektet døde fuldstændig ud. Og den besked, jeg lagde for 1½ måned siden, er der ikke nogen reaktion på. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med, at du har skiftet konto/login til ihc-user.dk, men det virker ikke særlig prof med den manglende opfølgning.[/li][li]Webshoppen på www.proibi.dk[/li][/ul][/li][li]Ligesom dit skift af brugernavn kan man også godt blive mistænksom over for projekter/brugere/firmaer, der skifter navn ofte. Mens jeg har fulgt dine projekter, har det været for/været som hhv.[ul][li]IHC 123[/li][li]EDC Netcon[/li][li]ProIBI A/S[/li][li]IBISystem.dk[/li][li]IBIT eller IBI Technic ApS[/li][li]wihc[/li][/ul]- og det virker i bedste fald forvirrende, i værste fald afskrækkende.[/li][/ul]De allerfleste herinde, som arbejder professionelt med IHC, bidrager til forummet uden at reklamere for egne kommercielle produkter - og det kan jeg godt lide.Måske var det en idé at få oprettet en kategori stil med køb/salg - bare med reklame for nye produkter? Så kan man jo selv bestemme, om man vil læse indholdet eller ej..Venligst,-- Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej JacobDu har fuldstændig ret, det er min fejl.Jeg får admin til at slette indlægget.Jeg takker for dit svar og retter ind til højre efter dette.....:-)Ha en forsat god dagmhvAllanFandt selv ud af hvorledes man sletter indlæg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Allan -Nu når du er her, kan vi så ikke få lidt nyt om dine projekter? Hvordan gik/går det med -[ul][li]Din webshop på ProIBI[/li][li]SMS modem[/li][li]IP-boxen[/li][li]DIN-skinne-adapteren til trådløse komponenter[/li][li]... og er der noget af det, du stadig sælger? Selv om du skriver, at "Vores nye website på www.wihc.dk er nu blevet opdateret...", melder www.wihc.dk pludselig "under opdatering" - og det er nøjagtig det samme, som www.proibi.dk gjorde, indtil den blev til "adgang forbudt"...[/li][/ul]-- Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej JacobPuha lang historie kortProIBI´s webshop kom aldrig rigtigt igang, og alt sættes ind på wihc.dk skal have en webshop med 3 parts produkter, men jeg har lige et lille problem med XX som skal løses først, men det er der nogle fine advokater, der er ved at kigge på.SMS modem kan du finde hos LK-Tech, der var producenten bagvedDe kalder det X88-IHCDe har ligeledes IP boxen som jeg har liggende i en betaudgave.DIN Skinne montage tager alt for meget plads i tavlen til Wireless dimmere, så hellere 1 mtr. kanal ved siden af tavle med FUGA adaptor iJeg har lidt udfortninger med XX og arbejder med at opdatere hele mit site med nye tekster mmjeg forventer at vi kan gå online igen 1/9 efter denne opdatering./Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

Når nu I andre alligevel er ved at "kritisere" lidt, så kan jeg jo lige benytte lejligheden, til at fortælle at I skal sikre jer pengene FØR I sender noget til Allan, da I ellers aldrig får pengene at se.For 1½-2 år siden sendte jeg 2 stk TermIHC controllere til ham, efter aftale, og jeg har endnu ikke set nogen penge, trods flere henvendelser.Da jeg så en dag skrev og spurgte om han havde modtaget dem, fik jeg bare et "Ja" tilbage. Jeg svarede så tilbage at jeg jo gerne så nogle penge for dem, men det kom der endnu en gang ikke noget svar på.Jeg forventer heller ikke at han kommer med flere svar på denne tråd, så jeg håber I har fået svar på jeres spørgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jakob Bruun skrev:

Når nu I andre alligevel er ved at "kritisere" lidt, så kan jeg jo lige benytte lejligheden, til at fortælle at I skal sikre jer pengene FØR I sender noget til Allan, da I ellers aldrig får pengene at se.For 1½-2 år siden sendte jeg 2 stk TermIHC controllere til ham, efter aftale, og jeg har endnu ikke set nogen penge, trods flere henvendelser.Da jeg så en dag skrev og spurgte om han havde modtaget dem, fik jeg bare et "Ja" tilbage. Jeg svarede så tilbage at jeg jo gerne så nogle penge for dem, men det kom der endnu en gang ikke noget svar på.Jeg forventer heller ikke at han kommer med flere svar på denne tråd, så jeg håber I har fået svar på jeres spørgsmål.
Hej JacobDet er en en lille omskrivning af sandheden du kommer med her og selvfølgelig svarer jeg da på det....Det er korrekt at jeg søgte gamle TermIHC cdontrollere til et Term Konf projekt.Jeg var villig til at betale for det eller bytte vare for det.'Du skrev at du havde nogle liggende et eller andet sted og ville sende dem til mig.....Efter meget lang tid,l kom der rigtigt nok to ældre conntrollere og disse bliver lige nu brugt i testenKorrekt at jeg skrev til dig at jeg havde modtaget dem og senere denne uge sender jeg en mail til dig med teksten...Vare eller kontant, dette får jeg aldrig svar på og så ser jeg dette her...Helt ærligt, hvorfor har du ikke bare ringet, jeg har jo ikke ligefrem hemmeligt nummer....:-)Men ring, så finder vi en løsning på detOG skulle der være andre, der ligesom jacob føler sig "ramt", så send da en mail eller giv et pib, så finder vi ud af det.MhvAllan
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er en en lille omskrivning af sandheden du kommer med her og selvfølgelig svarer jeg da på det.....
Hvem omskriver sandheden, er det nu dig eller mig? - Eller er det os begge to? - Det er der ingen der kan afgøre, og vores diskussion kan vare evigt.Du er halvdelen af grunden til at jeg ikke bruger særlig meget tid herinde mere.
Du skrev at du havde nogle liggende et eller andet sted og ville sende dem til mig.....Efter meget lang tid,l kom der rigtigt nok to ældre conntrollere og disse bliver lige nu brugt i testen
Ja, jeg skulle finde dem, og få taget mig sammen til at sende dem, men få dage før de blev sendt afsted, spurgte jeg om du stadig var interesseret, og fik adressen.
Korrekt
Ja, lad os se at få korregeret hinanden!
at jeg skrev til dig at jeg havde modtaget dem og senere denne uge sender jeg en mail til dig med teksten...Vare eller kontant, dette får jeg aldrig svar på og så ser jeg dette her...
Så skal jeg godt nok til at ha' fundet mig en anden mail-server, for den mail har jeg ikke liggende, og den ligger heller i min spam-mappe.Hvis du så præcist kan sige at du har sendt den mail, så vil jeg gerne ha' dato og tidspunkt for det.Men lad være med at bruge tid på det, for jeg kommer ikke ind og læser hvad du skriver.Min tid her på siden, er hermed forbi.Farvel!
Link til kommentar
Del på andre sites

Kære jacobDu er meget velkommen til at ringe til mig, så vi kan få en hurtig snak om det her.Har jeg begået en fejl, bliver det selvfølgelig rettet, ingen tvivl om det.Jeg forstår ikke, hvad der har gjort dig så sur, men vil da meget gerne vide det, så jeg kan rette ind til højre i min brug af dette site.IHC-User skulle jo gerne være et sted hvor alle os, der har IHC, frit kan udveklse meninger om dette, uden at det direkte behøver at betyde at vi bliver så sure på hinanden.Jeg ser måske på systemet på at en anden end dig, menn lad os da udveklse meninger om det.mhvAllan

Link til kommentar
Del på andre sites

Jakob Bruun skrev:

Min tid her på siden, er hermed forbi.
Hej Jakob -Det er da ærgerligt, at dine oplevelser med en enkelt anden bruger her på sitet får dig til at forlade forummet helt. Jeg kan ikke være den eneste, der har haft glæde af dine (mange) indlæg.Kan jeg ikke overtale dig til i stedet at skrive med på tråden "Hvordan holder ihc-user.dk fast i de gode brugere?" og fortælle, hvad der skal til, før forummet bliver indrettet sådan, så det også giver værdi for dig?Venligst,-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Gad vide hvad der er gået galt her....Man er hurtig når man vil klage men når noget går godt så siger man det ikke, så det vil jeg lige lave om på!Jeg har snakket med Allan mange gange og det er der også nogle af mine venner der har og jeg har personligt altid fået den bedste service hos Allan og hvad end firmaet måtte hede. Søger man en som ved alt om IHC og har man brug for et råd hvor det ikke gælder om at kunden skal betale mest muligt ja så er Allan helt klart den eneste jeg kender i branchen som kan dette. Allan har sparet mig for mange penge ved at rådgive mig rigtigt og hjulpet mig når jeg stod med en viden der ikke var tilstrækelig. Ved godt at ikke alle kan være glade men synes bare at ret skal være ret og jeg har kun gode oplevelser med allen og hans fantastiske firma og ved vi er mange der har det på samme måde!Bo

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok