Hop til indhold
  • 0

Forbindelse til controller


Hancock
 Share

Spørgsmål

Jeg har ihc visual 2.7349  herhjemme og nu spørg en ven om jeg kan hjælpe med at tilgå hans ihc visual 2. (formoder jeg det er)

Jeg har fundet mit program, som jeg tænker at installere på hans pc, men hvordan er det lige med java og resten?

Er der en der har et link eller en guide til at `starte forfra` :)

Google er din ven, men ikk når det bare blir lidt teknisk:)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Visual bruger ikke Java, men eller læs java tråden i FAQ afsnitter, så vil du finde svar på alle kendte Java udfordringer.

For guide, så start Visual og tryk F1. Så får du adgang til LK's guide som er ganske god og udførlig. Der er også blevet installeret en PDF udgave når du installer visual. Den kan sommetider være nemmer hvis man er helt ny i LK IHC verden.

Vær opmærksom på at Visual skal passe til firmwaren i controlleren og at man sommetider ikke kan få forbindelse til controlleren hvis Visual er ældre end firmwaren i controlleren. Nyest Visual og firmware kan hentes på LK's download site som du finder under support -> download på lk.dk. Det kræver et login, men alle kan oprette sig som bruger og få adgang til download sektionen.

Hvis det er en HW 6.1 controller, så anbefales det at bruge seneste firmware til HW 6.2 eller de næst nyeste til HW 6.1 (2.7.199 såvidt jeg husker). Ældre firmware versioner samt ældre firmware loader uden versions kontrol findes i download sektionen på dette board.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok