Hop til indhold
  • 0

Hvad er Viewer?


Thygekm
 Share

Spørgsmål

Hej.

Jeg er ny her, og håber jeg rammer rigtigt.

Jeg har en gammel RS232/DOS controller, og overvejer at skifte den ud med en nyere Visual 2.

 

Det kan godt være det er mig der er langsom, eller ude af stand til at bruge søge funktionen korrekt.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad forskellen er på en Visual 2 m. Viewer, og Visual 2 u. Viewer, med andre ord, "hvad hulen er Viewer for noget"?

 

Jeg har ingen intention om at skulle have den til nettet med apps, smartphone o.s.v.

Jeg vil bare gerne kunne bruge ihc Wireless og lave noget automatisk tænd/sluk lys når vi er på ferie.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
3 timer siden, Thygekm skrev:

Hej.

Jeg er ny her, og håber jeg rammer rigtigt.

Jeg har en gammel RS232/DOS controller, og overvejer at skifte den ud med en nyere Visual 2.

 

Det kan godt være det er mig der er langsom, eller ude af stand til at bruge søge funktionen korrekt.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad forskellen er på en Visual 2 m. Viewer, og Visual 2 u. Viewer, med andre ord, "hvad hulen er Viewer for noget"?

 

Jeg har ingen intention om at skulle have den til nettet med apps, smartphone o.s.v.

Jeg vil bare gerne kunne bruge ihc Wireless og lave noget automatisk tænd/sluk lys når vi er på ferie.

Viewer fandtes på version 2 controller. Dybest set var en version af controller hvor der er frakoblet nogle funktioner. Men LK tog versionen uden Viewer af markedet på et tidspunkt.

Så ud fra du søger kan du fint købe en uden Viewer 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok