Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'renovering'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Generelt
    • Generelle regler og retningslinier
    • Køb, salg og bytte
  • IHC - Generelle spørgsmål
  • Home Automation / Smart House
    • Software
    • Hardware
    • Min installation
  • IHC
    • FAQ
    • Teknik
    • IHC Visual 3.0
    • IHC Visual 2.0
    • IHC Visual 1.0
    • Spacelogic
    • Projekter
    • Vis mig din IHC tavle
    • Microsoft .NET API/SDK
    • Nyheder
    • IHC Produkter
    • IHC Captain
    • IHC-Bridge
    • REVO
  • IHC-User.dk

Categories

  • Funktionsblokke
    • IHC Alarm
  • IHC Program filer
  • Firmware
    • IHC Control Visual 1 Firmware
    • IHC Control Visual 2 Firmware
    • IHC Control Visual 3 Firmware

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Website URL


Skype


Location


Interests


Member Title

Found 3 results

  1. Hej, Først og fremmest, tak for alle jeres fine indlæg på dette forum, det har allerede gjort mig meget klogere på IHC Dog er jeg lidt skeptisk i forhold at der ikke bliver produceret mere hardware til IHC systemet, så her kommer en række spørgsmål jeg håber I kan besvare. Det skal nævnes at vi pt har revet alle gulve op både i stueetagen og på 1. sal, så vi har god mulighed for at fjerne og trække nyt el inden der bliver støbt, huset er på 180 m2. Jeg har ikke haft kabel på controlleren endnu, så ved ikke om det H.W. 6.1 eller 6.2. 1.) Vil I udskifte hele systemet når der alligevel er åbnet op? Eller kan lavstrømskablerne bruges senere hen på andre smart systemer? 2.) Hvad sker der hvis min controller står af? Er der alternativer hvis jeg eksempelvis ikke kan finde en anden controller brugt på DBA? 3.) Vi skal have lavet spots i badeværelse og køkken. Ville I integrere det via IHC eller er det bedre at få trukket ''almindelig'' strøm til det? 4. ) Giver det mening at have halvdelen af systemet på IHC og resten ''normal'' strøm? 5. ) Hvad tænker I generelt om opsætningen af IHC systemet? Mangler der noget? Vi har pt indendørs og udendørs lys samt ventilation. Varmestyringen på radiator er fjernet og bliver erstattet med gulvvarme. På forhånd tak for jeres tid og svar!
  2. Lidt billeder af tavle opbygning/montage, flere billeder bliver tilføjet når der bliver lavet mere
  3. Hej. Jeg har købt et gammelt lorte hus som skal total renoveres. jeg skal have lavet en helt ny el installation i huset. Jeg er udlært elektriker så kan lave det meste el selv. jeg har ikke prøvet at rode med IHC andet end på skolen. Jeg ville gerne hører andres erfaringer med dette. jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde det. På forhånd tak. Mvh Sebastian :-)
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok