Frederik Larsen Skrevet May 13, 2009 Rapporter Share Skrevet May 13, 2009 Hej,Jeg har set i flere tråde at i omtaler Servodan PIR som alternativ til LK's.Nu har LK jo tendens til at tage sig godt betalt for deres Alarm pir, så jeg tænkte på om i kender nogle brugbare alternativer til den?MvhFrederik Larsem Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret May 13, 2009 Rapporter Share Besvaret May 13, 2009 Enhver standard alarm PIR 12VDC med en bryde og en sabotage kontakt kan bruges. LK's producerer de heller ikke selv, det er faktisk en de køber af siemens og blot klister et logo på og deres egen emballage omkring. De bliver distribueret i Danmark af Alarmsystem (se her:https://shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/25120) og forhandles af de fleste elgrossister til en noget billigere pris end LK's.Vær dog opmærksom på hvis du vælger en anden type når du laver strømberegningen på backupmodulet at tilpasse det til den type PIR du burge Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret May 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 13, 2009 Okay, det tænkte jeg godt...Nu kan jeg ikke se en pris på den side, ved du hvad de ca. koster? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret May 13, 2009 Rapporter Share Besvaret May 13, 2009 Listepris hos Lemvigh-Müller: 302 + momsListepris for LK's: 466 + moms Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret May 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 13, 2009 Ja okay, det er lidt bedre, har fundet lk's til 398,75,- Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret May 15, 2009 Rapporter Share Besvaret May 15, 2009 Jeg har nogle liggende og dem kan vi nok godt finde en god pris på.HilsenMorten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret May 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 15, 2009 mwi skrev:Jeg har nogle liggende og dem kan vi nok godt finde en god pris på.HilsenMortenHej Morten,Det lyder da ikke dårligt - send mig en PM eller mail på frederik@web-me.dk så kan vi jo se om vi kan finde ud af noget.MvhFrederik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBIT Besvaret May 26, 2009 Rapporter Share Besvaret May 26, 2009 LK´s AlarmPIR er en IR120C som de selv skriver i deres vejledning....:-)Og et googlehit giver denne PIRhttps://shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/25120Den "STORE" forskel er et lille IHC mærke på fronten....Bruger kun selv IR120C Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts