Hop til indhold

Hvor købes "IHC Net Basic TV/R tilslutningskabler"


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Du kan da ikke selv lave TV kabler til IHC NET BASIC......hvordan vil du få modstanden ind i connegtoren....?OG BilligIHC er et rigtigt godt bud.....:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

IBIT skrev:

Du kan da ikke selv lave TV kabler til IHC NET BASIC......hvordan vil du få modstanden ind i connegtoren....?OG BilligIHC er et rigtigt godt bud.....:-)
Hvad mener du?Det har jeg da gjort til IHC Net1 stk. 100 mbit tilslutning og et antenne på samme kabel og det kører på andet år. Virker fint med både analog og DVB-T på begge mine IHC Net antenne moduler
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,Den helt store forskel på hjemmemonteret kabeler og det som LK producere, er at LK´s skal kunnevirke under alle forhold....De skal overholde EMC mm, samt sikre at signalet kvalitet overholderde specificationer der er afsat på området.LK´s kabel virker på alle længder på IHC NET optil 40 meter og for IHC NET BASISop til 50 Meter.LK´s kabel er ligeledes testet på alle de længder og er godkendt.Jeg er stensikker på at et eget produceret kabel ikke kan leve op til de kravog den dag antenneforstærkeren brænder af på en udgang, skal der købe en ny til 2000kr, så de100kr sparet kan være dyre i det lange løb.Har selv tidligere løbet spidsrod fra den ene reklamationssag til den anden,hvor slutkunden havde brugt egne eller forkerte kabler.For at sikre det bedste signal, skal følgende forhold, være opfyldt iIHC NET1) Anvend kun LK´s Patch kabler i tavlen til TV modul (ikke nødvendigt til Tele/DATA)2) Anvend kun LK`S TV kabel3) Skal TV Kabel være kortere end 3 Meter, så klip det ned til længde og montere et alm antennestik på istedet for fabriksstik. ( Det er ikke et krav,at kablet skal være 3 meter)

Link til kommentar
Del på andre sites

IBIT skrev:

Hej,Den helt store forskel på hjemmemonteret kabeler og det som LK producere, er at LK´s skal kunnevirke under alle forhold....De skal overholde EMC mm, samt sikre at signalet kvalitet overholderde specificationer der er afsat på området.LK´s kabel virker på alle længder på IHC NET optil 40 meter og for IHC NET BASISop til 50 Meter.LK´s kabel er ligeledes testet på alle de længder og er godkendt.Jeg er stensikker på at et eget produceret kabel ikke kan leve op til de kravog den dag antenneforstærkeren brænder af på en udgang, skal der købe en ny til 2000kr, så de100kr sparet kan være dyre i det lange løb.Har selv tidligere løbet spidsrod fra den ene reklamationssag til den anden,hvor slutkunden havde brugt egne eller forkerte kabler.For at sikre det bedste signal, skal følgende forhold, være opfyldt iIHC NET1) Anvend kun LK´s Patch kabler i tavlen til TV modul (ikke nødvendigt til Tele/DATA)2) Anvend kun LK`S TV kabel3) Skal TV Kabel være kortere end 3 Meter, så klip det ned til længde og montere et alm antennestik på istedet for fabriksstik. ( Det er ikke et krav,at kablet skal være 3 meter)
Jeg vil bare lige sige at jeg har to Antennemoduler, og de er næsten fyldt op. Alt fungerer perfekt med et mix af LK kabler og hjemmestrikkede kabler, og det har det gjort i flere år, uden problemer. Det eneste problem jeg har haft er at LKs gamle strømforsyning smuldrede op på grund af varmen inde i tavlen (Det er sikkert også derfor de ændrede til en ny model), så det med at LK altid er det bedste køb, skal man tage med et gran salt.
Link til kommentar
Del på andre sites

Nej jeg laver ikke mine briller selv, det lader jeg professionele om. Det jeg selv laver, det er det som jeg selv kan lave BEDRE en de professionelle.Hvorfor?Fordi mange af de "proffesionelle" efterhånden sjusker så meget at det er bedre gjort selv.Men indrømmet: jeg lader alt der skal være "autoriseret" lave af de autoriserede, og jeg græmmes ofte over den kvalitet der efterlades!!

Link til kommentar
Del på andre sites

ABO skrev:

Hej MC FreakJa nogle er umodne og andre er overmodne.Det er helt OK at være lidt Georg Georgløs... Men det er som Allan siger helt på eget ansvar. ABO
Hold kæft det var et long shot. Ja når man ikke kan finde andet at skyde med, så er det sikkerhed!!!!Hør nu her: DET ER ET DROPKABEL TIL ANTENNE!Der er ikke så meget som 1 volt eller 0,4 miliampere i det herSå tag nu og få fjernet de umodne briller og se virkeligheden i øjnene
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok