Hop til indhold
  • 0

Firmware upload etc


IHC_6.3
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Har haft 6.1 men besluttede at opgradere til 6.3 fordi jeg var lidt træt af at skulle have fat i den gamle ipad for at komme i kontakt :-)

 

Jeg ka fint downloade program fra lk og får controller programmet op at køre men udfordringen kommer når jeg ska ha firmwareloader eller scene view etc. Når jeg vil åben firmwareloader / scene view så ender jeg op i at jeg ikke kan komme videre pga jnlp fil der ikke vil åbne ........... hvordan får man hul på det ??

 

Jeg ka åbne administrator men ka ikke få nogen kontakt

 

Firm ware loader programmet ku man en gang finde andetsteds, men har ledt og ledt og sys ikke jeg ka finde

 

Ka nogen fortælle hva jeg ska ?

 

mvh

IHC_6.3

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Mikkel - mange tak for svar - så fik jeg endelig tid til at afprøve dit svar. Jeg ka fint downloade til usb og indtaste IP adresse..... men her kommer den så med fejlmeddelelse;

 

kunne ikke downloade index.html:192.168.1.3 -- som er default adresse ved ny ihc controller så vidt jeg ka læse. Uanset om det er via router eller direkte netværkskabel giver den samme meddelelse.

 

Har du stødt på dette før ??

 

mvh IHC_6.3

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
15 minutter siden, IHC_6.3 skrev:

Hej Mikkel - mange tak for svar - så fik jeg endelig tid til at afprøve dit svar. Jeg ka fint downloade til usb og indtaste IP adresse..... men her kommer den så med fejlmeddelelse;

 

kunne ikke downloade index.html:192.168.1.3 -- som er default adresse ved ny ihc controller så vidt jeg ka læse. Uanset om det er via router eller direkte netværkskabel giver den samme meddelelse.

 

Har du stødt på dette før ??

 

mvh IHC_6.3

 

 

Det virker meget mærkeligt - den burde ikke skrive sådan - hvad præcis har du skrevet i ip adresse feltet i min ting. Hvad sker der hvis du åbner http://USB i din browser eller http://192.168.1.3 - hvis det er den ip din controller har - men du skal starte med USB indtil du har tastet en fast ip i din controller - den understøtter ikke DHCP

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok