Hop til indhold

Opgradering af visual til viewer ?


Gæst UnlimitedCph
 Share

Recommended Posts

Gæst UnlimitedCph

Er der nogen mulighed for jeg kan opgradere min controller der er uden viewer, så jeg får viewer ?Altså uden at skulle ud og investere i en ny controller. For SÅ meget er der vel heller ikke at bruge vieweren til eller tager jeg fejl ?/UnlimitedCph :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst UnlimitedCph

Tak for svaret. Jamen jeg har en controller med antenne. Den er lidt over et år gammel. Så der burde ikke være noget problem med den :)Er det bare at flashe en eprom i controlleren eller en bit der skal ændres eller noget ?Kan nemlig ikke forestille mig at der er lavet to produktionslinier eller alternativt der skal omstilles mellem produktion af de to forskellige controllere.På samme måde kan jeg heller ikke forestille mig at der er den store forskel på 2 og 4 tast trådløse tryk elektrisk.Men fortæl fortæl endelig :) Så jeg kan komme til at lege lidt med nogen billeder :)Hvilket tegneprogram bruges til at tegne oversigtsbillederne ?Mvh Flemming

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej. Har samme problem - var for nærig til at investere i en visual med viewer :( Har efterfølgende fortrudt mit valg, men jeg synes ikke rigtig, at jeg vil skifte controlleren ud efter kun ét år.Er det bare en software opgradering, der er tale om for at opnå vieweren? Er der nogen, som har prøvet at opgradere???/Rasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Thomasbl.....Hører jeg dig virkelig fortælle folk at man kan opgradere en visual 2 controller uden viewer til en visual 2 controller med viewer ved at ændre en Eprom....?

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, der er ingen mulighed for upgrade af controlleren til versionen med viewer ligesom det hellere ikke er muligt at anvende en visual 1 viewer sammen med visual 2 controllerenMen personligt syntes jeg at Controller 2 med viewer er spild af penge med mindre at man ønsker den helt store touchscreen i køkken løsning.....:-)Alt anden styring kan fint udføres med enten modem eller via serviceview over nettet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej ToomesDKIBITechnic bruger "rigtigt" mange controllere og bytter gerne med den lille controller, såfremt man ønsker at opgradere.Send mig en mail, hvis du ønsker den store controller med din gamle V2 i bytte....:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

IBIT skrev:

Hej ToomesDKIBITechnic bruger "rigtigt" mange controllere og bytter gerne med den lille controller, såfremt man ønsker at opgradere.Send mig en mail, hvis du ønsker den store controller med din gamle V2 i bytte....:-)
Det er jeg meget interesseret i - er jeg bare total idiot og ikke kan se din mail adresse under din profil eller hva ? :)
Link til kommentar
Del på andre sites

IBIT skrev:

Thomasbl.....Hører jeg dig virkelig fortælle folk at man kan opgradere en visual 2 controller uden viewer til en visual 2 controller med viewer ved at ændre en Eprom....?
nu ved jeg ikke hvad du indtager siden du kommer til den konklusion.det ville være noget træls at ødelægge en controller til 4000..@offtopic.kan du ikke bruge EDIT knappen til dine indlæg, så der ikke kommer 3-4 indlæg fra dig lige efter hinanden.
Link til kommentar
Del på andre sites

thomasbl skrev:

det er en mulighed, men man får sikkert ikke lige sådan en prom udleveret af lk..i vieweren ligger man et jpeg billede ind af sin tegning, mere avanceret er det ikke.
Her skriver du at det er en mulighed, men det er det jo ikke.....Og, please hvad mener du med edit....?
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst UnlimitedCph

Det er ikke engang en eprom der skal ændres :)Sagde ham der pludselig har fået en controller med viewer i forklædning...Har en kammerat der åbenbart har lidt styr på lk's produkter.Et patch og controlleren var åben for "uautoriseret" læsning.. 1-2-3 så var der hentet en fil ud af den.. filen blev modificeret (et 0 blev ændret til et 1 tal)og smidt retur i controlleren og en "patch tilbage" igen.. Og så var der pludselig viewer i min controller ;)Skulle godt nok turen rundt for at parre mine wireless enheder igen.. Men det klarer man også nok ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

IBIT skrev:

thomasbl skrev:
det er en mulighed, men man får sikkert ikke lige sådan en prom udleveret af lk..i vieweren ligger man et jpeg billede ind af sin tegning, mere avanceret er det ikke.
Her skriver du at det er en mulighed, men det er det jo ikke.....Og, please hvad mener du med edit....?
men ikke om det kan lade sig gøre..@topic.man kan rette sit indlæg med edit knappen, istedet for at lave endnu et indlæg. det gør overskueligheden bedre
Link til kommentar
Del på andre sites

Og her bliver jeg som gammel LK mand, bare nødt til at sige...AL garanti forsvinder jo på controlleren ved dette hack, som ikke burde kunne lade sig gøre.....Men jeg vil gerne se det med egne øjne.....da det ikke burde kunne lade sig gøre....Men hvis det virkeligt er så "nemt", så burde LK sælge denne patch løsning som en form for opgradering af controlleren...

Link til kommentar
Del på andre sites

UnlimitedCph skrev:

Det er ikke engang en eprom der skal ændres :)Sagde ham der pludselig har fået en controller med viewer i forklædning...Har en kammerat der åbenbart har lidt styr på lk's produkter.Et patch og controlleren var åben for "uautoriseret" læsning.. 1-2-3 så var der hentet en fil ud af den.. filen blev modificeret (et 0 blev ændret til et 1 tal)og smidt retur i controlleren og en "patch tilbage" igen.. Og så var der pludselig viewer i min controller ;)Skulle godt nok turen rundt for at parre mine wireless enheder igen.. Men det klarer man også nok ;)
låser tråden.ingen opfordring til ulovligheder, tak..der henvises til retningslinier.hvis er er spørgsmål til dette, så mail til mig
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok