Hop til indhold
  • 0

Wireless dimmer - tænd på 100% og gå ned på 50%


Henrik B.S. Thomsen
 Share

Spørgsmål

Hej alle hjælpsomme brugere at dette formidable forum.Jeg har på mit gæstetoilet en kombidimmer hvortil der er tilsluttet to alm. lampesteder. Det ene lampested er til lysetog det andet er signal til en blæser/udsugning.Mit problem er at jeg gerne vil have dimmeren til at starte på 50% hvergang jeg tænder lyset - dette er intet problem med standard FB 1.1.03d.Det der så er problemet er at blæseren kræver at at lyset tænder på 100% for at registrere dette. Derfor ville jeg gerne have følgende mulighed:Når dimmeren aktiveres tændes lyset på 100% (rampetid op 1 sek.) umiddelbart herefter dæmpes dette automatisk til 50% (rampetid ned 1 sek.)Derfter kan man selv dæmpe op og ned på de to øverste taster på dimmeren, eller slukke ved et kort tryk (altså ganske standard.)Derudover har jeg pt. et scenarie (Vis vej til toilet) der tænder lys på badeværelset på 15%. Her skal den igen starte på 100% og automatisk dæmpe til 15%. Begge rampetider igen 1 sek.Håber at jeg har gjort mig forståelig, og der er nogen der kan hjælpe med problemet.Dbh.Flippe

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejSe om du kan bruge den her.Du kan selv tilpasse timer for 100%. Den styre hvor lang tid der skal går fra lyset tænder på 100%, til det skifter til Scenarie. Hvis tiden ikke passer.Så er toiletrute sat til kun at kunne tænde hvis lyset er slukket. Skriv hvis du ønsker at toiletruten starter (15%) selv om lyset er tændt. [file name=Start_p___100_.zip size=5739]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Start_p___100_.zip[/file]

Start_p___100_.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

JJJ skrev:

HejSe om du kan bruge den her.Du kan selv tilpasse timer for 100%. Den styre hvor lang tid der skal går fra lyset tænder på 100%, til det skifter til Scenarie. Hvis tiden ikke passer.Så er toiletrute sat til kun at kunne tænde hvis lyset er slukket. Skriv hvis du ønsker at toiletruten starter (15%) selv om lyset er tændt. [file name=Start_p___100_.zip size=5739]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Start_p___100_.zip[/file]
vil du være rar og smide den op under "download"
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok