Hop til indhold

opgradering af firmware..big probz..


Recommended Posts

det har vi provet, det hjaelper ikke, naar vi bruger firmwareloader kommer den godt nok i kontakt med controller, men haenger saa inden den gaar til trin 4, dvs vil ikke gaa i opgraderings tilstand og "haenger" hvor den henter data fra controller, fejlmeddelse er "forbundet til en ikke supportet ihc controller, opgrader venligst til et nyere version af dette program" men jeg skulle have det nyeste:( ....

Link til kommentar
Del på andre sites

foerst, tak for hjaelpen til alle undtagen LK da de er de eneste som ikke har hjulpet, men pyt, jeg loeste det selv i enden.losningen var den som jeg nok skulle haveprovet fra starten: da jeg havde givet helt op afmonterede jeg alle input/output datalinier, og saa virkede controlleren fint og jeg fik opdateret firmware, saa nu skal jeg bare have fundet fejlen paa et af mine input/output moduler Tak for hjaelpen....:cheer:

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok