Hop til indhold
  • 0

røgalarm


jan petersen1354922231
 Share

Spørgsmål

HejJeg har no læst det meste om røgalarmer og kan endnu ikke få styr på det. jeg har helt nyt udstyr som jeg er ved at bygge op hjemme i værkstedet ;-)mit problem er i første omgang at der er et signal som hedder "forsyning" det skal gå til et output modul 24v men hvorfor ? ikke bare 24v det har jeg gjort. men hvad linker jeg til i programmet, jeg bruger standard blokken 6.3.01.a. Røg-Gas-Vand-El-alarm med logfunktion. indgang fra sensoren går til indgang for røgsensor men hvor er udgang til forsyning ?Skal mine røgmelder programeres før de virker ? mvhjan

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Initial værdien til Forsyning skal være ON. Det er den også i 6.3.01.a - Det er jo for at den er tændt og aktiv ved opstart af IHC.Mht. til den der "røg-fjernbetjening" så hør om du ikke kan låne en hos din lokale el-pusher. Alternativt findes der "røg" på dåse. Men det er vist også rimeligt dyrt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Åh tak for jeres hjælp men det vil sku ikke.jeg får ikke 24v ud af mit output modul ?? til soklen jeg har testete output men at lade det tænde som kontakt funktion det virker OK der er en lille lysdiode på brandsensoren skal den ikke blinke fopr at indikere at den virker enden ved brand eller som OK indikation ?Tænk at det kan være så svært, Ok der er ikke meget hjælp at hente i manualen !!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok