Hop til indhold
  • 0

Homekit vil ikke aktivere


Kasper T.
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
17 hours ago, Kasper T. said:

Hej

Min bridge har fungeret upåklageligt men idag da jeg sad og ændrede nogle af navnene på min kanaler så ville Homekit pludselig ikke starte igen. Jeg har forsøgt at ændre dem tilbage, men den er stadig non-responsive. 

Kan man gøre noget udover at starte forfra?

Vh Kasper

Hej Kasper

Du havde fået lavet et tegn foran 

" Christmas Lights Upstairs 2"

Som gjorde at den ikke kunne læse navnet.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Kasper

Jeg rettede det kun i configurations filen, og der kørte homekit.

Du skal lige tage og slette navnet på Christmas Lights upstairs 2, og skrive teksten igen (Undlad copy/paste), så burde den køre igen.

Eller så tryk lige på remote knappen, så tjekker jeg den igen.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej igen

Jeg ændrede først navnet til "test" uden det gjorde en fordel og så slettede jeg den, stadig uden ændring og nu har jeg lige genstartet min IHC controller, men der er stadig ikke noget udstyr der svarer. Jeg kan se at Homekit kører under system status. og under IHC Controller skriver den at der er adgang til Controlleren.

Har du en ide til hvad ellers jeg kan prøve?

Image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 hours ago, Kasper T. said:

Hej igen

Jeg ændrede først navnet til "test" uden det gjorde en fordel og så slettede jeg den, stadig uden ændring og nu har jeg lige genstartet min IHC controller, men der er stadig ikke noget udstyr der svarer. Jeg kan se at Homekit kører under system status. og under IHC Controller skriver den at der er adgang til Controlleren.

Har du en ide til hvad ellers jeg kan prøve?

Image.png

Har lige tjekket den, og alt ser ud til at køre som det skal.

Hvis du har slettet cache m.m., så skal du følge resten af guiden i FAQ med at slette Hjemmet på iOS m.m.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Claus

Mange tak! Det virkede. Men der må været noget med min IHC installation et sted. Det er lige præcis de to udgange der ødelægger den. Nu prøvede jeg at tilføje en masse andre ting og det virker, men så snart jeg tilføjer de to udgange "christmas lights" så dør den og jeg skal slette cache og starte forfra med "hjemmet" på telefonen.

Jeg fejlsøger andetsteds :)

Mange tak for et fantastisk produkt! - og ikke mindst support!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok