Mikael Offersen Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Hej Jeg fik i sin tid licens til ihcbridge på en rpi 1, og har siden skiftet til en rpi 3. Vi du sende en licens til den mvh Mikael Offersen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 cis2131 Posted April 19, 2019 Report Share Posted April 19, 2019 10 hours ago, Mikael Offersen said: Hej Jeg fik i sin tid licens til ihcbridge på en rpi 1, og har siden skiftet til en rpi 3. Vi du sende en licens til den mvh Mikael Offersen Du skal bare registrere dig, som beskrevet i første post i forum tråden. Så kan du selv udstede aktiverings nøgler. Claus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Mikael Offersen
Hej
Jeg fik i sin tid licens til ihcbridge på en rpi 1, og har siden skiftet til en rpi 3. Vi du sende en licens til den
mvh Mikael Offersen
Link to comment
Share on other sites
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.