Hop til indhold
  • 0

Wireless lampeudtag med sparepærer og diodelys


Mads Andersen
 Share

Spørgsmål

Det har i 100 år været god praksis at der ikke er strøm på et lampeudtag når kontakten er slukket. Dette er ikke tilfældet i min Wireless installation. det betyder at diodelys lyser svagt og sparepærer blinker når de egntlig burde være slukket. Da det ikke har været muligt for mig at få svar fra hverken min installatør eller LK så håber jeg at der ernogen her som vil være så venlig at forklare mig hvorfor jeg har dette problem og hvad der evt. kan gøres for at løse det.Velig hilsenMads.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Problemmet er at sender/modtager forsynes gennem lyskilden (i serie med lyskilden) Da led skal bruge en meret lidt effekt til at lyse er det nok til at de lyser.den nemme løsning er hvis der er flere pære at lade en være almindning glæde pære.eller kan man prøve at sætte en modstand paralelt over lyskilden (dette bør kun gøres af folk der ved hvad de har med at gøre) jeg vil nok prøve med en ca 50k (husk at regne på effekten ved max lys P=52900*R) virker det så prøv med støre modstand (da det minimere tabet) virker det ikke så prøv med mindre modstand.Der er også denne GU10 pære der skulle slukke for ledne ved lysstyrke under 10%http://www.prolys.dk/daempbar-gu10-led-spot-2700k-4w-sunflux-gu10.html(jeg har ikke prøvet denne lyskilde og har ikke nåde med siden at gøre)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok