Hop til indhold
  • 0

Ny installation


Nuggaboris
 Share

Spørgsmål

Hej, jeg er helt ny på ihc trenden, er selv elektriker men har aldrig rodet med det.

Hej for nyligt købt er hus og vil gerne konvertere til ihc løbende.

Jeg søger råd til: har en stue med 8 led spots og gerne skulle tændes med to Wireless tryk i hver ende af stuen og gerne skulle kunne dæmpe. Til at starte med skal systemet køre standalone.

Det ene af trykkende kan godt monteres med kabler, det andet skal være på batteri.

Har kikker på kan dette kan det bruges til mit projekt. Havde tænkt mig at montere to relæer i dåser til to forskellige tændinger. Hvis det kan er der nogen der ligger inde med delene. P.s. har ingen ø80 lampesteder kun væg monteret 50x50 lampesteder til rådighed.

Håber dette giver mening 

a95f9428-883d-43cd-a67c-e255c888c12b.JPG.jpg

0c246cd8-4638-45e1-a2d1-10461a1d78da.jpg.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hvis spotsene er koblet på og forsynes/tændes fra en almindelig kontakt/afbryder kan du udskifte denne til en kombiafbryder. Så får du dimmerfunktion og kan montere flere wireless tryk rundt omkring som kan styre kombiafbryderen (spotsene). Ligesom korrespondance. Her er der bare mange flere muligheder.

Prøv at kikke på vejledningerne til produkterne, deri vises lidt eksempler på standalone installation med bla.flere scenarier. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok