Hop til indhold
  • 0

IHC og Philips Hue


Dami
 Share

Spørgsmål

Hej,
Jeg har forsøgt at søge her for forumet, men desværre uden held. 

På nuværende tidspunkt har jeg LED-spots koblet til Wireless Ø80 dæmpere.

Vil det være muligt at udskifte mine GU10 spots i stuen med Philips Hue GU10 color lyskilder og stadigvæk benytte lysdæmpning og sluk-alt funktionen via IHC? 

 

Hilsen

Dami

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

 

5 minutter siden, Dami skrev:

Tak for alle de fine svar. 

Kan se at jeg må ud i noget IHC Captain, selvom jeg helst ikke ville rode med det :D

Kan se at der tidligere har været problemer med at køre IHC Captain på RPI 3. Er disse problemer blevet fikset? 

Bør jeg købe RPI 2 eller RPI 3 ?

Det virker på dem begge men prisforskellen på en 2 og 3 er så lille så køb en 3 og få noget ekstra kraft...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nu har jeg fået anskaffet mig RPI 3, og skal til at lege med IHC Captain.

Jeg går ud fra at det blot kræver at RPI er sat til netværket et tilfældigt sted i huset (f.eks. kontoret) - eller er det nødvendigt at der skal være usb forbindelse mellem RPI og IHC Controlleren (Visual 2 controller)? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Dami skrev:

Nu har jeg fået anskaffet mig RPI 3, og skal til at lege med IHC Captain.

Jeg går ud fra at det blot kræver at RPI er sat til netværket et tilfældigt sted i huset (f.eks. kontoret) - eller er det nødvendigt at der skal være usb forbindelse mellem RPI og IHC Controlleren (Visual 2 controller)? 

Du kan læse en del på min hjemmeside - men basalt set skal RPI'en bare kunne nå IHC controlleren via netværket ja - og det så er i dit lokale netværk eller via det store internet er sådan set ligegyldigt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok