Hop til indhold
  • 0

Sluk alt - Dioder slukker ikke


Jon Schmidt
 Share

Spørgsmål

Hej

 

Har lige et sikkert meget simpelt problem.

Jeg har en stikkontakt jeg styre via et outputmodul og har 3 tryk med dioder der styres via indputmodulet. jeg har bare trukket dioden(led) over på funktionsblokken så den bliver kippet når der bliver trykket på trykket, men når jeg bruger sluk alt i et scenarie slukker dioderne ikke. Det virker fint hvis jeg manuelt trykker på de 3 tryk der sidder rundt i huset.

 

Har i en lille guide...

 

Vh Jon

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Er det ikke fordi du ikke har sluk alt scenariet med over på dioderne ? ellers skal du evt. bruge en puls fra sluk alt direkte på din funktions blok?

Som jeg forstår det så har du en funktionsblok hvor du styrer dioder og stikkontakt via "Udgang" og så har du ved siden af sluk alt der via scenarie slukker direkte for stikkontakt ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jo du har hel ret - jeg har et sluk alt scenarie der slukker min stikkontakt men jeg kan ikke bruge slukalt scenariet til at slukke mine dioder. De er bare trukket over på udgangen så når den er on er dioden også on men det virker ikke når jeg aktivere mit sluk alt scenarie.

 

hvordan får jeg dioderne med på sluk alt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lyder som om at du ikke har dioderne på samme udgang fra fb som din stikkontakt, men en seperat kip eller at du kører sluk alt scenarie direkte på stikkontaken og ikke på fb. Når du har kørt sluk alt, skal du så kippe 2 gange for at tænde stikkontakten? Har din fb en indgang til sluk alt, så brug den istedet for scenarie direkte på stikkontakten.

Hvis ikke din sluk alt har puls udgange kan du kiige på denne her jeg har lavet, men den er sandsynligvis unødig kompleks.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok