Hop til indhold
  • 0

Dimmer med sluk fra PIR


michael wulffeld
 Share

Spørgsmål

Jeg er igang med at programmere min IHC-installation.Jeg har i bl.a. gangen opsat en PIR der skal slukke for lyset i gangen når der ikke har været tilstedeværelse i x antal minutter. PIR´en skal ikke tænde lyset, dette foregår fra en 4-slutte kontakt. Kan det lade sig gøre at sætte en dimmer til lampeudtaget, således at jeg kan dæmpe lyset og lyset slukkes via PIR funktion?????

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det kan det godt.Her er et lille forslag, dog uden lysdæmper funktion. Da jeg ikke ved hvilken for for lysdæmper du har. Men det kan du måske selv programmere, eller skriver du bare. Så kan det være der er nogle som kan hjælpe. [file name=PIR_slukker_for_lys.zip size=3762]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/PIR_slukker_for_lys.zip[/file] Med venlig hilsenJens M. Kofoed

PIR_slukker_for_lys.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Vedhæftet er et forslag.Jeg fik godt nok programmeret det i v.1.32 og ikke i v.2 :blush: Men så er der jo lidt træning med at lave FB ;) [file name=PIR_slukker_for_Dimmer.zip size=5813]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/PIR_slukker_for_Dimmer.zip[/file] Med venlig hilsenJens M. Kofoedp.s. hvis dette kan bruges, så husk og gi' et bifald (thumsup ved karma)

PIR_slukker_for_Dimmer.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok