Hop til indhold

Termostat til IHC


ulrik k
 Share

Recommended Posts

Nu skal jeg ikke længere vente på LK og andre folk.....Så har jeg fået min termostat til IHC.Den er lavet af en elektronik-mandden kan MÅLE og VISE temperaturen i IHC-vieweren...og selvfølgelig tænde en udgang udfra et setpunkt.den køre med 1 grads nøjagttidhed den passer i et 1 modul blinddæksel. den er uden display. så al opsætning og ændring af temperaturen skal foregå på vieweren Jeg glæder mig helt vildt til at få den testet....mvh ulrikPs skal nok vende tilbage med melding om skidtet virker

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har jo snart hørt i et år hørt at LK skulle komme med en...Jeg har haft min lokale elektronik mand til at lave en til mig. så den er stadig som prototype. min er kun med 1 grads nøjagtighed. den bruge én indgang til måling.LK´s kan den justeres på fronten eller noget???Jeg ved ikke endnu om den bliver serieproduceret den jeg har fået lavet. Det kommer lidt an på prisen på den... Men jeg regner med at få lavet 5 -10 stykker mere. skal bruge nogle på arbejdet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Hej alle.er der noget nyt termostaten til IHC?jeg er faktisk på jagt efter noget lignende... men bare e´t hygrometer, som jeg påtænker at montere i badeværelset, til styring af ventilatoren....det eneste jeg har fundet er et hygrometer med 0-10v udgang.... men som bekendt findes der ikke analog indgange til IHC:angry: ... skod for at nu bruge et 90'er udtryk:laugh: Rasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

rasmusolsen skrev:

Hej alle.er der noget nyt termostaten til IHC?jeg er faktisk på jagt efter noget lignende... men bare e´t hygrometer, som jeg påtænker at montere i badeværelset, til styring af ventilatoren....det eneste jeg har fundet er et hygrometer med 0-10v udgang.... men som bekendt findes der ikke analog indgange til IHC:angry: ... skod for at nu bruge et 90'er udtryk:laugh: Rasmus
LS Control laver en hygrostat med både relæ og 1-10v udgang, som jeg har med succes har brugt i flere IHC projekter.LS type nummeret er ES537www.lscontrol.dk
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

kitora skrev:

LK's kan heller ikke justeres andre steder end gennem vieweren og den bruger også kun 1 indgang. Det kræver en ny version af IHC Visual for at kode det (jeg har en beta version).LK's kundeservice har givet mig frigivelsesdatoen uge 51, så mon ikke den er god nok denne gang.
Er det nogen sinde blevet til noget med den LK termoføler ??
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok