Hop til indhold
  • 0

Hjælp til program


Soylant
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg ved godt det er et suttet bolche, men jeg har en Advarsel Cirkulær reference (tybe b ) fejl i min log, som jeg tror er skyld i min controller crasher engang i mellem, jeg kan ikke rigtig finde fejlen, og håbede der er en venlig sjæl der vil kigge mit program igennem :-) har vedhæftet det.

som jeg kan se kommer den altid morgen, eftermiddag og aften altså 3 gange om dagen... håber der er en der vil hjælpe

mit.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Har lige skimmet dit program for at se om der var noget indlysende, men det er naturligvis lidt svært at finde, sådan bare lige.

Jeg kikkede først på din kaffestyring, da det var noget med tid og morgen. Eneste jeg er faldet over her, er dine indikator udgange kl. 06. og kl. 07 ikke virker da de er koblet på de forkerte FB´r. Den kunne også programeres som én FB så den "togler" mellem valgene, istedet for som nu, hvor du kan aktivere alle 4 på en gang. Så det har jeg gjort og lagt ind i det program. Det er også lidt mere overskueligt. Jeg kunne have nøjes med een og samme udgang, men nu er der 4, en for hvert valg. Det er dog kun een af dem der er/kan være aktiv ad gangen, men det er jo ligemeget når de skal tænde den samme stikkontakt. Du kan selv ændre/rette tiderne hvis det bliver nødvendigt. Husk så også at ændre navne på dine virtuelle tryk og indikatorer, så de passer til tiderne.

Nå men tilbage til sagen:

Har du et mere nøjagtig tidspunkter fra loggen. Evt. screenshot eller copy paste af dem.

Er det alle dage, eller kun bestemte ugedage ?

Sker det også på dage hvor i ikke er hjemme ?

Tænker det enten er en ur/timer FB der er koblet forkert, eller noget med adfærd, altså når i gør bestemte handlinger og de rette betingelse så er tilstede, lyst, alarm on/off, PIR aktivering eller whatever. Derfor skal jeg(vi) nok lige have lidt flere og mere detaljere oplysninger for at spore os ind på fejlen.

 

soylant 12-01-2017.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

OK kan du finde den sidste gang det skete (nok ikke d10. Kl 08:51) og så komme med nogen ideer til om eller hvad i lavede på det tidspunkt ?

Hvar der nogen der aktiverede alarmen eller lign.

Var det tidspunktet solen stod op, eller ?

Var der nogen der aktiverede et tryk PI eller et eller andet , for der er jo en sammenhæng mellem hændelselserne.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok