Hop til indhold
  • 0

Transformer med sluk alt.


jijsd
 Share

Spørgsmål

Hej, jeg har en elektronisk transformer koblet over IHC med indbygget dæmper jeg vil gerne have den med under sluk alt, men da den tænder på puls og slukker på puls skal den kunne se om den er tændt eller slukket, give en puls eller lade være. Jeg er rimlig nybegynder så måske er løsningen simpel.På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Privat har du skrevet til mig:

Hejsa du gav et svar på mit spørgsmål om sluk alt på transformer men jeg syntes stadig jeg har et problem du måske kunne give mig en årsag til, når jeg har tændt og dæmpet skal jeg trykke 2 gange for at først sætte flaget og slukke status udgangen, nogen forslag?
Jeg smider det her ind, for andre kan også få gavn af det...Først og fremmest vil jeg lige kontrollere at du har brugt "UNI 300-400 dimmer 1-2 tast med STATUS-indikering", og har benyttet indgangen "Tænd/sluk og Regulér op/ned (1 tast styring)", og så udgangen "Udgang for touch (tænd / reg. op)" over på udgangen til din transformer.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Husk at dimmere har 2 indgange. En indgang til tænd/sluk/justering og en til sluk alt funktioner.I dit sluk alt FB skal du lave en timer på 500 ms. Lav en ekstra udgang til dimmere.Når sluk alt FB bliver aktiveret og udgangen (til normale lamper) sættes til OFF, sætter du udgangen til dimmer ON, aktivere timer. Ved timer udløb sætte du udgang-Dimmer OFF.Alle "sluk Alt indgange" på dine dimmere skal følge denne udgang-dimmer fra FB'en.med venlig hilsenJens M. Kofoed

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok