Hop til indhold
  • 0

Forum Top specifkke emner


Kandersen
 Share

Spørgsmål

Hey.. synes ikke lige jeg kunne finde et passende område at stille forslag til forumet. Så det røg ind her. 

Jeg tænker om ikke det ville være en ide at samle/lave specifikke emner som top emner, (dvs låst til top). Ideen kom sig af, at jeg søgte efter en Nilan -> IHC løsning. Men det lader til at man skal jagte igennem adskillige emner/tråde her på forumet, for at finde noget der bare nogenlunde giver mening. Hvis der derimod havde været et emne (behøver egentlig ikke sit eget forum, men det var også en mulighed), så kunne man begrænse sig ud fra det. Emnet skulle så gerne indeholde en liste med løsninger (når nu der er flere), og gerne så specifik som mulig. 
Som det er nu er Nilan -> IHC et rent helvede at finde rundt i, bla fordi der er flere løsninger, men der mangler ligesom en egentlig liste.
Fx Nilan/IHCs egen løsning- Hvad kræver der, hvor købes det (med links osv). 
DIY løsninger - Hvad kræves der, hvor købes det, hvem udvikler evt software, hvilket software osv osv..(med links osv). 
Man kunne lave det samme i et selvstændigt emne for varmestyring, LED´s på dæmpere og alskens andre specifikke emner på samme måde. 

Jeg ved godt hagen ved dette er, at ting har det med at udvikle sig, noget udgår, noget forbedre sig osv, og derfor skal det helst vedligeholdes... Men sådan som det ser ud idag, så er det frygtelig masse indlæg man skal igennem og sortere i, og oftest ender man ud med at stå med et halvfærdig resultat. Google er ikke en hjælp i alle tilfælde, for oftest for man massivt flere resultater, når man søger den vej igennem.

Blot et forslag, og specielt henvendt til dem, der allerede har fungerende løsninger.  

Link til kommentar
Del på andre sites

0 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Der er ingen der har svaret på dette spørgsmål endnu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok