Nicklas Riedel Skrevet December 2, 2016 Rapporter Share Skrevet December 2, 2016 Hej Mikkel. jeg har nu brugt dit program et stykke tid, og været rigtig glad for din sonos styring. men idag er min nr 2 ras pi stået af. så jeg tænkte om der er en mulighed for man kan køre dit program på en windows server, da jeg har sådan til og stå og køre, eller om man evt kan lave en virtuel maskine på den som kan afvikle det ? VH Nicklas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
StenKrog Besvaret December 5, 2016 Rapporter Share Besvaret December 5, 2016 Hei Nicklas Jeg har forsøgt at køre Captainen virtuelt, men uden held. Finder du en løsning må du meget gerne sige til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicklas Riedel Besvaret December 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 5, 2016 Jeg tænker man må kunne lave sig en viatuel maskine på en windows server, som så køre linux, men jeg er ikke så kendt i dette linux, så håber der er nogle der kan hjælpe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 17, 2017 Rapporter Share Besvaret January 17, 2017 Det har jeg ikke nogen erfaring med desværre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
eckhardt Besvaret June 6, 2017 Rapporter Share Besvaret June 6, 2017 jeg har IHC Captain til at køre på en debian 8 og det virker.. jeg har rettet lidt i Mikkels script kan ses her https://ghostbin.com/paste/dxhkf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicklas Riedel Besvaret July 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 21, 2017 vil du udybe det lidt mere, altså du har lavet en viatuel maskine som du har har installeret debian 8 på, men hvordan kære det det script så ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts