Hop til indhold
  • 0

SkyBell WiFi Doorbell + IHC


liberalis
 Share

Spørgsmål

Hejsa,

Jeg overvejer at købe en SkyBell WiFi Doorbell og overvejer at koble den til vores IHC anlæg. Er der nogen af Jer som har erfaring med SkyBell og herunder installation? Så vidt jeg kan se, kan den erstatte ringetrykket i en eksisterende trådført dørklokke - sådan en har jeg dog ikke - det anbefales at man bruger en dørklokke sammen med SkyBell, ellers vil man kun få en notifikation på sin smartphone. Grunden til jeg overvejer at køre den ind over vores IHC anlæg er mest for sjov men også at man kan få lyst til at blinke når nogen ringer på.

Min udfordring er, at jeg ikke kan trække et kabel fra yderdøren til indgangen hvor lydgiveren (klokken) skal sidde. Jeg kan dog godt trække et kabel fra yderdøren til IHC anlægget. Så jeg er ude i en sindrig storm-p løsning hvor jeg forbinder SkyBell med vores IHC anlæg, evt. via en modstand (som står på dette link: http://www.skybell.com/faq-item/need-existing-doorbell/). Når IHC anlægget får et signal fra SkyBell, sender jeg et IHC wireless signal til et IHC wireless relæ som så aktiverer selve lydgiveren (klokken) i indgangen.

Jeg har følgende IHC moduler:

IHC input 24/3

IHC Output 24

Mit spørgsmål er om jeg kan få det til at fungere med SkyBell WiFi dørklokken og hvordan det skal kobles sammen? :-) Andre idéer til hvordan det kan laves er også meget velkomne.

Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok