Szafranski Skrevet April 7, 2016 Rapporter Share Skrevet April 7, 2016 Overvejer at købe en ny tablet, som skal op på væggen og styre IHC'n. Gider i ikke komme med jeres erfaringer/bud på bedste løsning. Ipad har IHC tablet. Windows kan køre Sceneview og Android har kun den alm. IHC remote app. Jeg har Roth gulvvarme. Den kan ses/styres med både Android og Ipad app. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 8, 2016 Rapporter Share Besvaret April 8, 2016 Klart ipad, når det er ihc der skal styres. Alternativt er visility dashboard Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret April 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Hvis visility nogensinde kommer ind i billedet, så bliver det kun deres hub. Jeg havde en 5 års gennemgang hos en bygherre forleden, de havde Visility dashboard og jeg fik lov at trykke lidt på den. Jeg var ikke imponeret, prisen taget i betragtning. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts