Hop til indhold

IHC wireless uni dæmpers


Machine
 Share

Recommended Posts

Er der andre end mig som har bemærket, et tab i lysstyrken efter man har monteret en 505 D 6101 dæmper? Jeg prøvede for sjovt at sætte en voltmeter på og ganske rigtigt den målte 228 volt før og 201 volt efter dæmperen. Andre der har erfaring med dette og er det desværre hvad man kan forvente? Det skal lige siges at den dæmper fint og ja jeg har prøvet at skrue helt op :) 

Jeg prøvede også at måle min Ihc lampeudtag 250w uni dæmper, der var tabet ikke helt så hølt men stadig på omkring små 20 volt.  

Mvh Mach

Link til kommentar
Del på andre sites

På 1/2/2016 at 15:21 , Machine skrev:

Er der andre end mig som har bemærket, et tab i lysstyrken efter man har monteret en 505 D 6101 dæmper? Jeg prøvede for sjovt at sætte en voltmeter på og ganske rigtigt den målte 228 volt før og 201 volt efter dæmperen. Andre der har erfaring med dette og er det desværre hvad man kan forvente? Det skal lige siges at den dæmper fint og ja jeg har prøvet at skrue helt op :) 

Jeg prøvede også at måle min Ihc lampeudtag 250w uni dæmper, der var tabet ikke helt så hølt men stadig på omkring små 20 volt.  

Mvh Mach

Findes der nogen lysdæmper hvor du ikke har et spændings fald, selv når der er skruet helt op for lysstyrken?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok